نقاط ممنوعه لیزر در مردان در الگانت ساری

نواحی ممنوعه لیزر موهای زائد در مردان

امروزه خیلی از آقایان طرفدار لیزر موهای زائد شده‌اند. لیزر موهای زائد برای بسیاری از نواحی بدن مناسب است، اما برخی نواحی ممنوعه لیزر موهای زائد در مردان به دلایل مختلف برای این روش منع شده‌اند و ابهامات و نگرانی‌هایی در مورد جزییات این روش وجود دارد. در این مقاله به سوالات ذهنی شما در این رابطه پاسخ خواهیم داد.

 

سوالات پرتکرار متقاضیان لیزر

 

چه نواحی از بدن آقایان را نمی‌توان لیزر کرد؟

دور چشم، داخل گوش، روی بینی، روی تتو و کبدی را نباید لیزر کرد.

آیا لیزر دستگاه تناسلی آقایان موجب ناباروری می‌شود؟

خیر زیرا عمق نفوذ اشعه لیزر بسیار کم است.

آیا اشعه لیزر سرطان‌زا است؟

هیچ دلیل علمی برای سرطان‌زا بودن اشعه لیزر وجود ندارد زیرا اشعه فقط تا زیر لایه نخستین پوست می‌رود.

آیا لیزر درد دارد؟

خیر. اگر دستگاه مدرن و مجهز باشد شما تنها گرمای ملایمی را روی سطح پوستتان احساس می‌کنید.

هزینه هر جلسه لیزر مردان چقدر است؟

بستگی به نواحی انتخابی برای لیزر دارد. برای اطلاع از جزییات قیمت لیزر با کلینیک الگانت تماس بگیرید.

 

مردان و لیزر موهای زائد

آیا از تراشیدن موهای روی قفسه سینه خود خسته شدید؟ بوی عرق ناشی از تجمع میکروب و باکتری در لابلای موهای زیر بغلتان شما را آزار می‌دهد؟ یا تارهای موی زشت سرگردان در روی گونه‌های و بالای خط ریشتان از جذابیت صورتتان کاسته است؟ ما لیزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پس از لیزر موهای زائد هم شما و هم یار زندگیتان رضایت خاطر بیشتری خواهید داشت. پس از لیزر موهای زائد بدنتان، عضلات جذاب و رگ‌های برجسته بهتر خودنمایی خواهند کرد. در ضمن بدن بدون مو، بر خلاف دوران غار نشینی، بهداشتی‌تر نیز خواهد بود.

نواحی ممنوع در لیزر موهای زائد آقایان

نواحی ممنوع در لیزر موهای زائد آقایان

تقریبا همه‌ی نواحی بدن را می‌توان لیزر کرد. واژه‌ی تقریبا هم به این خاطر استفاده شد که مساحت‌های بسیار محدودی مستثنی هستند. راستش قسمت‌هایی که نباید لیزر شود خیلی جنسیتی نیست. هم مردان و هم زنان باید از لیزر مناطقی که در این مقاله گفته می‌شود خودداری کنند. در ادامه مواردی را که ممنوع است یا محدودیت دارد با علت ممنوعیت برایتان شرح خواهیم داد.

 

ممنوعیت لیزر موهای زائد روی خالکوبی یا تتو

روی تتو را نباید لیزر کرد. جوهر لیزر زیر پوست، تیره است. اشعه‌ی مادون قرمز تتو را به‌جای پیاز مو اشتباه می‌گیرد و آن را می‌سوزاند. اگر هم خوش‌شانس باشید و پوستتان نسوزد جوهر زیر پوست پخش شده و طرح تتو را خراب می‌کند. شاید با خود بگویید در هر صورت من می‌خواهم تتو را پاک کنم و لیزر آن را می‌سوزاند و پاک می‌شود. دستگاه لیزر موهای زائد برای پاک کردن تتو طراحی نشده است و پاک نخواهد شد. پوست دستتان خواهد سوخت و تاول خواهد زد.

اپراتور قسمت‌های تتو شده را با چسب ضد حساسیت خواهد پوشاند تا اشعه به آن برخورد نکند.  اگر تتو برایتان اهمیت ندارد و در قسمتی از بدن است که می‌خواهید رویش لیزر شود قبل از لیزر مو، برای پاک کردن تتو اقدام کنید. کلینیک الگانت برای ارائه خدمات پاک‌ کردن تتو در خدمت شماست.

بیشتر بخوانید: آیا پس از انجام لیزر، موهای زائد دوباره رشد می کند؟

ممنوعیت لیزر موهای زائد روی کبودی

کبودی پوست از مواردی است که نباید روی آن را لیزر کرد. ناحیه کبود شده تیره است. در نتیجه دستگاه آن محدوده را داغ‌تر می‌کند. همین امر موجب سوختن پوست آن ناحیه می‌شود. حتی اگر هم پوستتان نسوزد انرژی دستگاه صرف سوزاندن پیاز موی آن نقاط نخواهد شد و در نهایت لیزر روی کبودی بی‌نتیجه خواهد ماند.  بهتر است تا بهبود کبودی صبر کنید. اگر نمی‌توانید قرار لیزر را جابجا کنید اپراتور برایتان محدوده‌ی کبود شده را می‌پوشاند تا از برخورد اشعه جلوگیری کند. در نوبت‌های بعد که کبودی خوب شد آن ناحیه را لیزر کنید.

چرا لیزر روی بینی و درونش ممنوع است؟

بعضی از موهای بدن نقش حفاظتی دارند. موی بینی، موی درون گوش و مژه‌ی چشم در واقع از ورود آلودگی و گرد غبار به این نواحی حساس جلوگیری می‌کنند. پس حذف کردن این موها برای سلامتی شما مخاطراتی به همراه دارد و غلط است. اما اگر از آن دسته از مردانی هستید که موهای بینیتان به حدی بلند است که بیرون می‌آید و موجب عطسه و خارش می‌شود یا از زیبایی ظاهرتان می‌کاهد سعی کنید آن‌ها را کوتاه کنید یا با موچین بکنید. اگر نواحی داخل بینی لیزر شود به مویرگ‌ها و مخاط آن آسیب جدی وارد می‌کند. روی بینی هم پوست حساسی دارد و بهتر است اشعه لیزر به آن اصابت نکند.

آیا دور چشم را می‌توان لیزر کرد؟

آیا دور چشم را می‌توان لیزر کرد؟

احتمالا برای موهایی که نامنظم زیر ابرو رویش می‌کنند، دوست‌دارید لیزر انجام دهید و تا ابد از شرشان خلاص شوید. اما باید بدانید محدوده‌ی دور چشم برای لیزر موهای زائد خطرناک است. با این‌که هنگام لیزر با عینک مخصوص چشم پوشانده می‌شود اما باز هم ممکن است بر اثر نزدیک شدن بیش از حد دستگاه به چشم، سلامت آن را به خطر بیندازد. لیزر روی پیشانی و گونه‌ها مانعی ندارد. حتی می‌توانید خط ریش تا کمی زیر چشم را لیزر کنید اما اپراتور حتما حواسش است که نزدیک محدوده چشمی نشود.

خطرات برخورد اشعه لیزر به چشم

اگر اپراتور مهارت لازم را نداشته باشد و عینک مخصوص به چشم نداشته باشید و تصادفا اشعه به چشم برخورد کند آثار مخربی به‌جای خواهد گذاشت‌‌. آسیب حرارتی، مکانیکی و فوتوشیمیایی از آن دست است که منجر به سوختگی قرنیه، سوختگی شبکیه، تشکیل آب‌مروارید و در مواردی نابینایی می‌شود. در کلینیک الگانت با اپراتوری مجرب و کارآزموده و با عینک مخصوص لیزری که در اختیارتان گذاشته می شود، احتمال رخداد چنین حوادثی صفر است.

 

شایعه‌ی ناباروری آقایان بر اثر لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

معمولا وقتی یک تکنولوژی جدید پزشکی برای درمان و زیبایی گسترش می‌یابد، موازی با آن شایعات نیز پخش خواهد شد. آدم‌ها معمولا در مورد چیزهایی که شناخت کافی ندارند منفی‌بافی خواهند کرد. معتبرترین مرجع شما برای راستی‌آزمایی علم است. اگر تحقیق کنید، دانش مدرن پزشکی به شما خواهد گفت که عمق نفوذ اشعه دستگاه لیزر در حدی نیست که روی بیضه‌ها اثر منفی بگذارد. زیرا فقط تا لایه زیر پوست می‌رود و فولیکول‌ها را هدف قرار می‌دهد و کاری با اندام داخلی ندارد. پس خیالتان از این بابت کاملا راحت باشد.

 

آیا لیزر موهای زائد سرطان‌زا است؟

اگر نگران سرطان پوست هستید باید بگوییم دستگاه لیزر موهای زائد، اشعه مادون قرمز ساطع می‌کند. اگر عملکرد این دستگاه به شکلی بود که اشعه یو وی uv یا فرابنفش تولید می‌کرد می‌توانست سرطان‌زا باشد اما خوشبختانه هیچ ربطی به سرطان پوست ندارد. چنانچه فکر می‌کنید ممکن است به سرطان‌های دیگر مبتلا شوید باز هم جوابتان خیر است. زیرا اشعه مادون قرمز دستگاه، تنها لایه دوم پوست را هدف قرار می‌دهد و کاری به اعضا و جوارح داخلی شما نخواهد داشت.

عمق نفوذ لیزر تا پو

چه نواحی برای موهای زائد مردان را می‌توان لیزر کرد؟

لیزر موهای زائد آقایان و خانم‌ها در هر کلینیک، استاندارهای مخصوص به خود را در ارائه خدمات لیزر به مراجعین دارد. در مجموعه پوست و زیبایی الگانت، شما می‌توانید تقریبا تمامی نقاط بدن خود را با خیالی آسوده لیزر کنید.

نواحی زیر اندام‌هایی هستند که با خیالی آسوده می‌توانید آن‌ها را برای لیزر موهای زائد انتخاب کنید:

  1. قسمت خارجی گوش
  2. اطراف بینی
  3. پیشانی
  4. جلوی گردن
  5. پشت گردن
  6. ساعد دست
  7. بازو
  8. روی مچ دست تا انگشتان
  9. زیر بغل
  10. شکم
  11. خط ناف
  12. سینه کامل
  13. کتف
  14. گودی کمر
  15. ران پا
  16. ساق پا
  17. روی پا
  18. بیکینی و خط مایو
  19. دستگاه تناسلی
لیزر زیر بغل
تاثیر لیزر زیر بغل در آقایان

آیا لیزر ناحیه تناسلی آقایان خطرناک است؟

لیزر موهای زائد آقایان در ناحیه خط مایو و نقاط جنسی، چالشی بزرگ برای مردانی است که به دنبال راهی برای رهایی از شر این موهای زائد می‌گردند. در این ناحیه پوست حساس‌تر بوده و رنگ پوست تیره‌تری به نسبت سایز اعضای بدن دارد. لذا جذب اشعه لیزر بالاتر بوده و احتمال احساس گرمای بیشتر و درد در آن بیشتر می‌شود.

اگر اپراتور لیزر با توجه به استانداردها، تحت نظر پزشکان متخصص و با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر، این عملیات زیبایی را در ناحیه تناسلی آقایان انجام دهد، هیچ خطر و دردی برای مراجعه‌ کننده وجود نخواهد داشت.

 

هزینه لیزر موهای زائد آقایان

هزینه می‌تواند با توجه به عوامل زیر برای هر مراجعه کننده متفاوت باشد:

  • کلینیکی که این خدمت را ارائه می‌دهد
  • پزشکی که نظارت فرایند را به عهده دارد
  • تجربه اپراتور لیزر
  • کیفیت و طول عمر دستگاه لیزر
  • تعداد شات‌های استفاده شده در هر دستگاه
  • محیط و موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • شرایط پوست و موی هر بیمار

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگرچه در نگاه اول هزینه لیزر موهای زائد مردان از روش‌های سنتی و کوتاه مدت دیگر بیشتر است. اما بعد از گذراندن دوره‌های لیزر، موهای بدن شما بالغ بر ۸۰ درصد حذف می‌شود. بعد از چند ماه هم دیگر نیازی به هزینه مجدد نخواهد بود. تنها کافی است هر ۶ ماه یا یکسال، تنها یک جلسه لیزر خود را شارژ کنید. اما در وکس، مو و تیغ شما لازم است هر هفته یا هرماه، تا پایان عمر خود هزینه کنید.

 

آیا لیزر موهای زائد آقایان تاثیری بر رنگ پوست دارد؟

لیزر موهای مردانه می‌تواند سبب روشن شدن پوست شود. بعد از اتمام دوره‌های لیزر شما به وضوح روشن شدن چند درجه‌ای پوست را بدن خود احساس می‌کنید. در تمام دوره‌های لیزر، فولیکول مو مورد هدف قرار می‌گیرد تا به مرور قدرت تولید مو در آن از بین برود. در صورت از بین رفتن کیسه‌ی رنگدانه در زیر پوست، پوست روشن‌تر از قبل می‌شود.

فرایند لیزر موهای زائد به بافت پوست آسیب می‌رساند؟

فرایند لیزر موهای زائد به بافت پوست آسیب می‌رساند؟

اشعه دستگاه لیزر موهای زائد مردان برای پوست هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد. در تمام مراحل لیزر با تنظیم فرکانس و درجه مناسب با هر رنگ و جنس پوست، هیچ آسیبی به بافت پوست وارد نخواهد شد. عوارض روش‌های سنتی حذف مو همچون تراشیدن و کندن ساقه‌ی مو بیشتر است. هر بار که شما وکس یا چسب مو یا مومک استفاده می‌کنید هم احتمال جراحت را بالا خواهید برد هم به مرور دچار افتادگی پوست بر اثر کشش خواهید شد. در تراشیدن نیز حتما تجربه‌ی بریدن پوست را دارید. پس لیزر امن‌ترین روش حذف موهای زائد است.

 

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

از آنجایی که آستانه‌ی درد در هر فرد با فرد دیگر کاملا متفاوت است، بنابراین نمی‌توان به طور قطع گفت که یک دستگاه لیزر صد در صد بدون درد است. در زمان لیزر کمی احساس گرمای ملایم و سوزن سوزن شدن وجود دارد که با وجود ۲ کولینگ مجزا و قدرتمند دستگاه لیزر کلینیک ما، این میزان درد مختصر نیز از بین خواهد رفت. لیزر موهای زائد آقایان ساری در مجموعه زیبایی الگانت، کاملا بدون درد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: آیا لیزر موهای ناخواسته دردناک است؟

اهمیت انتخاب مکان مناسب برای لیزر موهای زائد

همه‌ی آنچه که در این مقاله گفته شد، به شرط مراجعه به یک مرکز لیزر موهای زائد خوب است. اگر دستگاه لیزر فرسوده باشد، مرکز آن بهداشتی نباشد، تحت نظارت پزشک نباشد یا اپراتور مهارت کافی نداشته باشد احتمال صدمات به جسمتان را بالا خواهید برد.

کلینیک الگانت، بهترین مرکز پوست، مو و زیبایی ساری، بهترین خدمات لیزر موهای زائد را به شما ارائه خواهد کرد. اگر آقا هستید با ویزیت رایگان پزشک و لیزر توسط اپراتور مرد، با خیال آسوده لیزر انجام دهید. شما شایسته‌ی بهترین‌ها هستید. همین حالا با ما تماس بگیرید. 

 

لیزر موهای زائد آقایان در ساری و قائمشهر

در کلینیک زیبایی الگانت نیز لیزر موهای زائد آقایان انجام می‌شود. متخصصان ما در الگانت از آخرین تجهیزات برای ارائه خدمات لیزر موهای زائد استفاده می کنند. برای بهرمندی از خدمات لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی الگانت در ساری و قائمشهر شما می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای رزرو وقت لیزر موهای زائد آقایان در الگانت کلیک کنید.

 

 

برچسب ها: بدون برچسب

۴ پاسخ

نظر بگذارید

قسمت های ضروری با * مشخص شده