تزریق ژل در ساری برای جوانسازی پوست در کلینیک الگانت

تزریق ژل در ساری

یکی از بهترین روش‌ها برای جوانتر کردن پوست و رهایی از شر چین و چروک‌های عمیق صورت، تزریق ژل است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در مورد این فرایند زیبایی و مراحل تزریق ژل در ساری بیشتر بدانید.

سوالات متداول در مورد تزریق ژل در ساری

آب و هوای مرطوب شمال چه اثری روی پوست دارد؟

هوای مازندران و ساری مرطوب است. پوست مرطوب صورت، جاذب آلودگی است و منافذ طبیعی ترشح چربی را مسدود می‌کند.

تزریق ژل چه کاربردهایی دارد؟

برای پر کردن چروک‌های عمیق پوست و جوانسازی و برطرف کردن آسیب پوستی کاربرد دارد.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

بستگی به عوامل مختلف دارد. برای اطلاع از جزییات هزینه تزریق ژل در ساری با کلینیک الگانت تماس بگیرید.

برای تزریق ژل در ساری به کجا مراجعه کنیم؟

اگر می‌خواهید برای تزریق ژل در ساری اقدام کنید، کلینیک الگانت معتبرترین مرکز زیبایی ساری است.

وضعیت پوست شما در آب و هوای معتدل و مرطوب

اگر از اهالی شمال هستید و احساس می‌کنید که پوست خوش‌شانسی در مواجهه با رطوبت هوا دارید باید بگوییم که چندان هم نباید نگاه مثبتی در این زمینه داشته باشید. خشکی و چین و چروک پوست به خیلی عوامل بستگی دارد. آب و هوا تنها یکی از ده‌ها دلیل موثر در کیفیت پوست شما است. همین رطوبت آب و هوا هم تاثیر مثبت چندانی ندارد. زیرا در هوای گرم و مرطوب بدن شما خیلی زود کم‌آب خواهد شد. در ضمن املاحی که در عرق وجود دارد بستری برای رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها خواهد شد. گرد و غبار و آلودگی به صورت عرق کرده می‌چسبد. منافذ پوست را می‌بندد و به چربی‌های طبیعی پوست اجازه خروج نخواهد داد. پس بر خلاف تصور شما هوای مرطوب حتی ممکن است پوستتان را خشک و آسیب‌پذیر کند.

تزریق ژل در ساری

تزریق ژل در ساری

اگر از اهالی استان مازندران هستید و با مشکلات پوستی مربوط به آب و هوای مناطق شمالی کشور دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌توانید به راحتی به مرکز استان بیایید و در بهترین نقطه‌ی شهر ساری از خدمات پوستی و زیبایی کلینیگ الگانت بهره‌مند شوید. برای تزریق ژل در ساری نیز می‌توانید به این مرکز معتبر اعتماد کنید. ژل‌های پر کننده‌ی صورت به خوبی چین و چروک‌های عمیق را می‌پوشانند و زیبایی صورتتان را دوچندان خواهند کرد. جوانی و طراوت را می‌توانید با تزریق ژل به پوستتان برگردانید. به موازات تزریق ژل از خدمات دیگر زیبایی نیز در این مرکز می‌توانید بهره ببرید تا به مطلوب‌ترین نتیجه برسید.

تزریق فیلر پرکننده چین و چروک

ژل پر کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

ژل‌ها محصولاتی هستند که از کلاژن، هیالورونیک اسید و هیدروکسید کلسیم تشکیل شده اند. این ژل زیر پوست تزریق می‌شود تا به پوست و عضلات استقامت دهد و آن را جوان‌تر کند. این مواد معمولا برای پر کردن چین و چروک‌های عمیق پوستی و افزایش حجم و یا فرم‌دهی صورت استفاده می‌شوند.

برای تزریق ژل در ساری و در کلینیک الگانت، از چه ژل‌هایی استفاده می‌شود؟

اگر تصمیم دارید برای هدیه دادن زیبایی به چهره‌تان، تزریق ژل در ساری و در مرکز الگانت انجام دهید بهتر است بدانید از بهترین ژل موجود در بازار با ماندگاری بالا برای شما استفاده خواهد شد. ژل «الانسه» یک ژل نیمه دائمی است. در واقع یک جایگزین بسیار مناسب برای کسانی است که می‌خواهند تغییراتی طولانی مدت را تجربه کنند. ژل الانسه دارای تاییده از سازمان غذا و داروی آمریکا و کاملا استاندارد است.

این ژل  یکی از محبوب‌ترین ژل‌هایی است که در کلینیک مجهز پوست و مو الگانت، مورد استفاه قرار می‌گیرد. ژل‌های نیمه دائمی تزریقی در کلینیک معتبر الگانت، مانگداری بیش از ۳ الی ۴ سال خواهند داشت.

ملاقات اولیه با پزشک برای تزریق ژل

وقتی تصمیم گرفتید برای رفع چین و چروک پوستتان ژل تزریق کنید نیاز است وقت ملاقاتی با پزشک تعیین کنید. پس از مراجعه، توسط پزشک ویزیت خواهید شد. از این فرصت استفاده کنید و همه‌ی سوالات و ابهامات ذهنیتان را مطرح کنید تا نگرانی‌هایتان برطرف شود.

پزشک تمامی سوایق دارویی و بیماری شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. فرم و شکل صورت شما را می‌سنجد و بهترین درمان را با توجه به نیاز پوست شما برایتان در نظر می‌گیرد. انتخاب ژل مناسب و حجم مورد نیز برای هر فرد، تنها با توجه به بررسی دقیق پزشک تعیین می‌شود. اگر متقاضی تزریق ژل در ساری هستید، کلینیک الگانت این مرحله اولیه را رایگان ارائه می‌دهد و شما برای ویزیت و مشاوره پزشکان ماهر و مجرب مجموعه هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

مراحل تزریق ژل

پس از ویزیت پزشک مراحل تزریق ژل به ترتیب زیر انجام می‌گیرد:

  • در جلسه درمان ابتدا ناحیه مورد نظر برای درمان توسط ژل‌های شستشوی مناسب برای پوستان، کاملا پاک می‌شود.
  • سپس با کمک دستیار پزشک و پدهای استریل ناحیه تزریق ضدعفونی می‌گردد.
  • حال در این مرحله لازم است پوست به طور موضعی بی‌حس شود تا مراجعه کننده هیچ دردی را در حین درمان احساس نکند.
  • پس از آغاز تاثیر بی‌حسی، تزریق ژل توسط پزشک آغاز می‌گردد.
  • کل مراحل درمان با توجه به عمق آسیب زمان حدود ۳۰ دقیقه تا ۱ساعت زمان لازم دارد.
  • نتایج درمان با فیلرهای تزریقی بلافاصله بعد از تزریق به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.
  • پس از اتمام مراحل تزریق ژل، مراقبت‌های پس از تزریق توسط پزشک به مراجعه‌کننده آموزش داده خواهد شد.

تزریق ژل در چه نواحی از بدن انجام می‌شود؟

تزریق ژل در هر ناحیه از بدن که دارای پستی و بلندی ناخواسته است و نیازمند  جوانسازی، حجم‌دهی و اصلاح فرم است انجام می‌شود.

فواید و تغییراتی که تزریق ژل در نواحی مختلف می‌گذارد شامل موارد زیر است:

  • رفع چین و چروک عمیق در تمام نواحی صورت
  • پر کردن خطوط عمیق اطراف بینی
  • پر کردن خطوط ریز اطراف دهان
  • حجم‌دهی و اصلاح فرم لب
  • حجم دهی و اصلاح فرم گونه
  • پرکردن خطوط عمیق اخم که با بوتاکس اصلاح نمی‌شوند.
  • پر کردن فرورفتگی جای جوش
  • حجم‌دهی و اصلاح فرم چانه
  • مادلینگ و کانتورینگ صورت
  • پر کردن گودی زیر چشم
  • اصلاح فرم گوش
  • اصلاح فرم بینی
  • اصلاح فرم دست‌های لاغر و استخوانی

عوارض تزریق ژل

تزریق ژل، یکی از کم‌خطرترین و کم‌تهاجمی‌ترین خدمات زیبایی است. این روش نیز مانند تمامی خدمات تزریقی پزشکی، اگر درست و اصولی انجام شود دارای عوارض اولیه و موقت است. این عوارض اولیه و بی‌ضرر، در عرض نهایت ۷ الی ۱۰ روز به طور کامل رفع خواهد شد. این عوارض می‌تواند شامل موارد اشاره شده باشد:

  • تورم و قرمزی
  • کبودی
  • حساسیت به مواد سازنده‌ی ژل
  • هایپرترمی

در صورت انتخاب مرکز نامعتبر و غیر استاندارد و استفاده از ژل‌های تایید نشده بهداشتی، احتمال بروز عفونت و جذب نامتعارف حجم ژل در بدن وجود دارد. در کلینیک الگانت، بهترین مرکز تزریق ژل در ساری چنین عوارضی را تجربه نخواهید کرد.

ژل، یکی از انواع فیلر

معمولا وقتی حرف از تزریق ژل به میان می‌آید فیلر نیز در کنار آن شنیده می‌شود. در پاسخ به این سوال که ژل و فیلر چه تفاوتی با هم دارند باید گفت: در واقع فیلر ترجمه انگلیسی کلمه پرکننده است. هر ماده پزشکی که بتواند چین و چروک، گودی، پستی و بلندی پوست را اصلاح و پر کند، به آن فیلر گفته می‌شود. پس در واقع ژل یکی از انواع فیلرهاست. اما از دسته فیلرهای صنعتی قرار می‌گیرد و با فیلرهای بیولوژیک متفاوت است.

فیلر بیولوژیک در واقع همان چربی خود انسان است که طی فرایندی با سرنگ‌های مخصوص از بدن کشیده می‌شود و پزشک آن را به عنوان پر کننده به نقاطی که نیاز است تزریق خواهد کرد. در تزریق ژل جراحت ناشی از تزریق فیلر بیولوژیک وجود ندارد.

اهمیت انتخاب مرکز پزشکی معتبر

تزریق ژل و تمامی خدمات زیبایی مانند بوتاکس، مزوژل‌ها، مزوتراپی و غیره… از خدمات زیبایی است که باید حتما توسط پزشکان معتبر و ماهر انجام شود. ایجاد هرگونه تغییر در چهره و پوست، نیازمند تخصص و دانشی است که تنها توسط افراد متخصص امکان پذیر است.

متاسفانه به خاطر سودجویی، امروزه این خدمات پزشکی در آرایشگاه‌ها‌ و سالن‌های زیبایی غیر استاندارد و نامعتبر توسط افرادی غیر متخصص اجرا می‌شود. ژل‌های تایید شده و دارای نشانه استاندارد از سازمان بهداشت و دارو تنها از داروخانه‌ها، لوازم پزشکی و وارد کننده‌های مواد اولیه پزشکی، تنها توسط پزشک، تهیه می‌شود.

اگر می‌خواهید تزریق ژل اثرگذاری بهتری داشته‌ باشد عوارض جبران ناپذیر به‌جای نگذارد یا ناحیه تزریق عفونت و حساسیت نگیرد یک مرکز پزشکی معتبر را انتخاب کنید.

چرا الگانت بهترین کلینیک تزریق ژل در ساری است؟

در اعتبار و صحت این ادعا که «بهترین مرکز تزریق ژل در ساری، کلینیک الگانت است» باید گفت که ما یکی از معتبرترین شعبات کلینیک‌های تهران هستیم که در شهر ساری شروع به کار کرده است و تجربیات چند ساله‌ی خود را به بهترین کیفیت ارائه خواهیم داد. کلینیک ما با توجه به استانداردهای سازمان بهداشت جهانی و پروتکل‌های دقیق پزشکی بنا شده است.

از ویژگی‌های کلینیک الگانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رعایت پروتکل‌های استاندارد بهداشتی کلینیک‌های پزشکی
  • محیطی امن و استریل
  • حضور دائمی پزشک در مجموعه
  • انجام کلیه‌ی خدمات زیبایی توسط پزشک
  • ویزیت رایگان قبل از خدمات زیبایی و لیزر توسط پزشک
  • تهیه مواد اولیه به طور مستقیم از وارد کننده‌های معتبر دارو در تهران
  • زمان‌بندی دقیق قرارهای ملاقات با پزشکان با کمترین معطلی

تزریق ژل در ساری و قائمشهر

اگر نیت دارید که برای تزریق ژل در ساری اقدام کنید همین حالا با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای رزرو وقت تزریق ژل در الگانت کلیک کنید.

۱۱ پاسخ

نظر بگذارید

قسمت های ضروری با * مشخص شده