hair loss treatment

درمان ریزش مو

سوالات متداول در رابطه با درمان ریزش مو

چه روش‌هایی برای درمان ریزش مو موثرتر است؟

روش‌های متنوعی برای درمان ریزش مو وجود دارند اما پزشک بر اساس الگوی ریزش موی شما و علت آن و شرایط بدنی شما تشخیص می‌دهد که کدام روش موثرتر است.

چه درمان‌هایی برای ریزش مو وجود دارد؟

مزوتراپی، هیر فیلر، پی آر پی و درمان‌های دیگر از روش‌های موثر درمان ریزش مو محسوب می‌شوند.

هزینه درمان ریزش مو چقدر است؟

بستگی به نوع درمان، محدوده درمانی و پزشک درمانگر دارد. برای اطلاع از جزییات قیمت با کلینیک الگانت تماس بگیرید.

برای درمان ریزش مو باید به کجا مراجعه کرد؟

درمان ریزش مو به تشخیص و تحت نظر پزشک باید انجام شود. الگانت، بهترین کلینیک پوست، مو و زیبایی ساری آماده ارائه خدمات درمانی ریزش مو است.

اگر می‌خواهید با افزایش سن، همچنان موهایی پرپشت و ضخیم داشته باشید، لازم است از همین امروز به فکر تقویت ریشه و ساقه‌ی موهای خود باشید. در ادامه با انواع روش‌های درمانی ریزش مو آشنا خواهیم شد.

دلایل ریزش مو

بهترین روش برای مواجه نشدن با ریزش موی شدید در واقع پیشگیری از آن است. برای پیشگیری از ریزش مو باید ابتدا دلایل آن را بدانیم.

مو یکی از ضعیف‌ترین و تاثیرپذیرترین اعضا در بدن است که بیشتر از سایر عضوهای بدن در معرض آسیب‌های فیزیکی قرار دارد. ریزش مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها رژیم غذایی نامناسب، سبک زندگی نادرست، ژنتیک، مشکلات آب و هوایی و بسیاری عوامل دیگر است. مخصوصاً در این سال‌ها که با همه‌گیری ویروس کرونا مواجه شدیم ریزش مو بیشتر شایع شده است. زیرا یکی از عوارض دراز مدت کووید ۱۹ ریزش مو و ضعیف شدن ساقه‌ی مو است. سبک زندگی مدرن امروزی نیز موجب شده خیلی چیزها تغییر کند. تغذیه با مواد فرآوری شده، آلودگی هوا بر اثر پیشرفت صنعت، کم‌تحرکی و تغییر متابولیسم به ‌علت زندگی ماشینی همه عواملی هستند که می‌توانند روی کیفیت مو تاثیر بگذارند.

درمان ریزش مو ساری

چه درمان‌هایی برای ریزش مو وجود دارد؟

بدن هر فردی با توجه به شرایط فیزیکی و ژنتیکی، نسبت به هر درمانی واکنش متفاوتی از خود نشان می‌دهد. انواع روش‌های درمانی از مصرف قرص‌های مکمل گرفته تا روش‌های کم‌تهاجمی و روش‌های نیازمند به جراحی، نیازمند تشخیص و معاینه دقیق پزشک‌ دارد. به همین خاطر در الگانت، بهترین مرکز زیبایی پوست و مو در ساری پیش از انجام هر عملیات زیبایی، پزشکان مجموعه با ویزیت کاملا رایگان، شرایط هر مراجعه کننده را به طور دقیق بررسی می‌کنند. این‌گونه می‌توانند بهترین روش را به آن‌ها معرفی کنند.

درمان‌هایی چون مزوتراپی، تزریق پی آر پی و هیرفیلر امروزه به علت اثربخشی فراوان، طرفداران زیادی دارد. حتی گاهی به شکل ترکیبی پزشکان از هر سه برای درمان ریزش مو استفاده می‌کنند.

آیا ریزش مو درمان‌پذیر است؟

از دست دادن موهای سر یک اتفاق ناگوار و ناراحت کننده برای تمامی افراد اعم از مرد و زن است. این اتفاق ممکن است در تمامی سنین برای افراد رخ دهد. علت‌های متفاوت زیادی نیز برای از دست دادن موهای سر وجود دارد. مهم‌ترین علت آن نیز مشکلات ژنتیکی است.

یعنی اگر در اقوام و خانواده خود کچلی و ریزش موی زیاد را مشاهده می‌کنید، به احتمال بسیار زیاد شما نیز با این مشکل مواجه خواهید شد. پس پیشنهاد پزشکان ما، پیشگیری از کچلی و از دست دادن موی بیشتر است.

پس به موقع اقدام کنید و از روش‌های درمانی متنوع قبل از آن که دیر شود بهره ببرید.

پی ‌آر پی (PRP) چیست و چگونه کار می‌کند؟

نام پی آر پی مخفف پلاسمای غنی از پلاکت است. در این روش ابتدا از بدن مراجعه کننده خونگیری می‌شود. سپس خونی که از بیمار گرفته می‌شود در دستگاه سانتریفیوژ مجهزی قرار داده می‌شود. این دستگاه در واقع جداکننده‌ی اجزای خون است. خون شما در یک محفظه خواهد چرخید و با روش گریز از مرکز، پلاسمای غنی از پلاکت آن جداسازی می‌شود.

پزشک معالج، تحت شرایط کاملا بهداشتی، محدوده‌های تزریق در سر را با دقت نقطه‌گذاری می‌کند. سپس با سرسوزنی ظریف، پلاسمای خود بیمار را به پوست سر تزریق می‌کند. این روش کاملا ایمن است و عارضه‌ای نخواهد داشت. زیرا ماده‌ی تزریقی کاملا بیولوژیک است و متعلق به خود بیمار است. درنتیجه هیچ‌گونه واکنش آلرژیکی اتفاق نخواهد افتاد.

تزریق پی آر پی چگونه می‌تواند باعث کاهش ریزش مو شود؟

پلاکت موجب لخته شدن خون می‌شود. در نتیجه زخم را سریع بهبود می‌بخشد. از این قابلیت پلاکت، علم پزشکی در درمان ریزش مو بهره برده است. با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت، فاکتورهای رشد از طریق خون آزاد شده و پلاکت‌ها فولیکول مو را تقویت و ترمیم خواهند کرد. همین موضوع باعث بهبود جریان خون می‌شود. به همین خاطر سلول‌های آسیب‌دیده ترمیم می‌شوند و نیز سلول‌های جدید مجددا رشد می‌کنند.

ازین روش، برای درمان و تقویت ریشه و ساقه مو استفاده کرد. همچنین تزریق پلاسما برای جوان تر کردن سلول‌ها، روشن‌سازی و رفع تیرگی در نواحی مختلف پوست (صورت، بازو، زیربغل و بیکینی) نیز استفاده می‌شود.

فواید تزریق پی آر پی

پی آر پی به علت تزریق پلاسمای غنی از پلاکت خود فرد به سر، عارضه‌ای ندارد. از جمله مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

روشی ایمن، سالم و کاملا طبیعی است

بدون نیاز به جراحی است.

طول درمان بسیار کوتاه (نهایتا ۱ ساعت) است.

دوران نقاهت ندارد و پس از درمان می‌توانید به زندگی روزمره بازگردید..

درد اندکی دارد که همان هم با بی‌حسی موضعی تعدیل می‌شود.

بدون نیاز به بیهوشی است.

واکنش آلرژیک ایجاد نمی‌کند.

مقرون به صرفه است.

موی سر به شکل کاملا طبیعی رشد خواهد کرد. نشانی از درمان هم در آن دیده نمی‌شود.

مزوتراپی درمان ریزش مو در ساری

مزوتراپی چیست و چگونه کار می‌کند؟

تکنیک مزوتراپی یک روش بدون نیاز به جراحی برای کاهش و تقویت ریشه و ساقه مو است. مزوتراپی در واقع تزریق مزو در محدوده‌ی آسیب دیده بدن است. در درمان ریزش مو این روش بسیار موثر است.

مواد موجود در مزو، شامل مخلوطی از تقویت‌کننده‌های مغذی مو، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. ترکیب این مواد مغذی باهم می‌تواند سبب تحریک رشد مو شود. در نتیجه‌ی این تغذیه‌ی مو، ریزش مو کاهش می‌یابد.

پزشک در در درمان ریزش مو، در قسمت‌هایی که ریزش مو بیشتر اتفاق افتاده است علامت‌گذاری می‌کند. سپس مزو را در آن نواحی تزریق خواهد کرد. این فرایند درد کمی دارد زیرا قبلش از بی حسی موضعی روی پوست استفاده می‌شود.

تزریق مزوتراپی چگونه می‌تواند باعث درمان ریزش مو شود؟

تزریق مزوتراپی چگونه می‌تواند باعث درمان ریزش مو شود؟

با تزریق مواد مغذی مزو به پوست مناطقی که ریزش مو در آن اتفاق افتاده فولیکول‌ها مجدد فعال شده و رشد می‌کنند. پیازهای ضعیف‌تر نیز ترمیم خواهند شد. همین موضوع متابولیسم سلول‌های مو را افزایش داده و آن‌ها را به کلاژن‌سازی تحریک می‌کند. به همین دلیل کم کم ریزش مو متوقف خواهد شد. شما پس از یکی دو هفته بهتر شدن کیفیت مویتان را احساس خواهید کرد. پس از چند ماه نیز موهای جدید خواهند رویید و سرتان پرپشت‌تر خواهد شد.

فواید مزوتراپی

مزوتراپی نیز درمانی موثر در کنترل و کاهش ریزش مو است که همانند بمب انرژی می‌تواند از موهای شما در برابر آسیب‌ها محافظت کند. از جمله فواید تزریق مزوتراپی می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • درمان آلوپسی آندروژنیک مردانه و زنانه
  • روشی ایمن، بی‌خطر و بدون درد
  • مدت زمان کوتاه تزریق
  • به مراقبت قبل و بعد خاصی نیاز ندارد.
  • مقرون به صرفه با جوابدهی عالی

مزوتراپی مو

هیر فیلر چیست؟

هیر فیلر یک آمپول حاوی ماده‌ای ژلاتینی است که شامل پپتیدهای متنوع (پلیمرهای کوچک حاوی اسید آمینه) هستند که موجب تحریک فولیکول‌های مو خواهند شد. پزشک در شرایطی بهداشتی آن را به لایه‌ی زیرین پوست سرتان تزریق می‌کند تا از ریزش موی بیشتر پیشگیری شود و علاوه بر آن مسیری برعکس طی کند و موهای جدید رویش کنند.

فواید هیر فیلر

مطالعات بالینی و پژوهش‌های علمی متعدد فواید هیرفیلر را این‌گونه برمی‌شمرند:

  • موجب افزایش گردش خون در فولیکول‌های مو و پوست سر می‌شود.
  • به تکثیر سلول‌های بنیادی مو کمک می‌کند.
  • فولیکول‌های مو را احیا می‌کند.
  • با افزایش ضخامت ساقه و افزایش تعداد فولیکول موجب پرپشتی سر می‌شود.
  • از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

پکیج درمان ریزش مو (مزوتراپی ، هیرفیلر و PRP)

شما می‌توانید از هر سه روش مزوتراپی، پی آر پی و هیرفیلر به صورت ترکیبی استفاده کنید. به این شکل بیشترین اثر بخشی را در زمان کوتاه‌تری دریافت خواهید کرد.

قطعا بعد از گذراندن دوره‌های تقویتی درمان ریزش مو، بالغ بر ۸۰ درصد فولیکول‌های مو تقویت می‌شوند. این تقویت فولیکول‌ها به معنای قطع ۸۰ درصدی ریزش مو است. به همین خاطر به طور قطع می‌توان گفت که بعد از استفاده از پکیج درمان ریزش مو، دیگر موهای خود را از دست نخواهید داد.

پکیج درمان ریزش مو

بهترین مرکز درمان ریزش مو در ساری

درمان ریزش مو در بهترین و مجهزترین مرکز درمانی و زیبایی شهر ساری یعنی الگانت، تحت نظر موفق‌ترین پزشکان در ساری، انجام می‌شود. اگر به دنبال راهی برای کنترل ریزش مو و تقویت ریشه و ساقه موهای خود می‌گردید، پیشنهاد ما به شما دریافت مشاوره رایگان از معتبرترین پزشکانی است که با ما در این مرکز همکاری می‌کنند. پس از شرح‌حال گیری و معاینه به شکل منحصر به فرد شما تحت بهترین روش درمانی قرار خواهید گرفت.

همین حالا با ما تماس بگیرید. شما لایق بهترین‌ها هستید.همچنین می‌توانید برای رزرو وقت درمان ریزش مو در الگانت کلیک کنید.

۲ پاسخ

نظر بگذارید

قسمت های ضروری با * مشخص شده