تزریق ژل لب روسی در کلینیک الگانت ساری

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یک روش زیبایی کم‌خطر و کم عارضه است که این روزها طرفداران زیادی دارد. اگر می‌خواهید حجم لب‌هایتان بیشتر شود و به جذابیتش اضافه کنید، بهترین روش، تزریق ژل است.

سوالات پرتکرار مراجعین در مورد تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

به علت استفاده از بی‌حسی میزان درد تزریق ژل لب بسیار کم است.

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل لب معمولا عوارض موقتی کمی چون التهاب، کبودی و قرمزی یا خون‌مردگی دارد که پس از مدتی برطرف خواهد شد.

چند مدل تزریق ژل لب داریم؟

تزریق ژل لب مدل طبیعی، ژل لب روسی و ژل لب قلبی از مدل‌های ترند این روزها هستند.

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب بستگی به عوامل مختلفی چون برند ژل، میزان تزریق و کلینیک محل تزریق دارد. برای اطلاع از جزییات با کلینیک الگانت تماس بگیرید.

لب‌هایی جذاب با تزریق ژل

لب‌های برجسته و پرحجم، امروزه نمادی از جذابیت و زیبایی چهره هستند. با بالا رفتن سن، حجم لب کم می‌شود. از ضخامت آن کاسته خواهد شد و برجستگی آن در چهره کمتر می‌شود. حجم لب، بلندی و برجستگی آن هم متاثر از سن خواهد بود. لب پایینی به شکل طبیعی از لب بالایی بزرگ‌تر و حجیم‌تر است. نیمه سمت راست و سمت چپ هر یک از لب‌ها مشابه هم هستند که اندازه و تقارن در این دو نیمه خیلی مهم است. تزریق ژل لب می‌تواند برای برطرف کردن معایب مفید باشد. به همین خاطر متقاضیان تزریق ژل لب زیاد شده‌اند. بسیاری از کلینیک های زیبایی نیز این فرایند زیبایی را انجام می‌دهند.

در تزریق کردن کاری که صورت می‌گیرد این است که اطراف لب برجسته شده و به آن حجم داده خواهد شد. به این شکل جذابیت و زیبایی چهره دوچندان خواهد شد.

مزایای تزریق ژل لب در کلینیک الگانت

تزریق ژل لب یک فرایند کم‎تهاجمی و کم دردسر است که در زمان کوتاهی انجام می‌شود. دوران نقاهت روش جراحی را ندارد و مراقبت‌های پس از تزریق نیز آسان است. اگر کلینیک الگانت، بهترین کلینیک زیبای ساری را برگزیدید از مزیت‌های دیگر این روش نیز بهره خواهید برد:

  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای آقایان و خانم‌ها
  • افزایش اعتماد به نفس و احساس زیبایی
  • تزریق تنها توسط پزشکان با تجربه
  • تضمین کیفیت مواد اولیه
  • قابل تزریق برای جوانان، افراد میانسال و مسن
  • تجربه زیبایی بیشتر
  • رفع دفرمگی لب‌ها برای آقایان
  • حجم‌دهی به لب خانم‌ها
  • اثر بخشی سریع
  • تزریق بدون درد با کنولا
  • افزایش کلاژن‌سازی
  • رفع چین و چروک لب و گوشه لب
  • تزریق بی‌حسی تزریقی

انواع تکنیک‌ها و مدل‌ها برای فرم دادن به لب با ژل

تکنیک‌ها و مدل‌های متفاوتی برای فرم دادن به لب وجود دارد. حق انتخاب با مراجعه کننده است اما پزشکان مجموعه الگانت با استفاده از تجربه و مهارت شما را در انتخاب مدل لب راهنمایی خواهند کرد. بهتر است مواردی در انتخاب مدل در نظر گرفته شود. به عنوان مثال ساختار صورت باید با مدل لبی که انتخاب می‌کنیم تناسب داشته باشد. در ادامه برخی از مدل‌های رایج را برایتان شرح می‌دهیم.

ژل لب طبیعی (نچرال)

خیلی‌ها هدفشان از تزریق ژل لب صرفا اصلاح فرم آن است. پس نمی خواهند تغییرات خیلی به چشم بیاید و با ترندها کاری ندارند. به همین خاطر تاکید دارند که تغییرات طبیعی باشد و نشان ندهد که ژل تزریق شده است. معمولا مراجعینی که لب‌های خیلی نازکی دارند برای حجم دهی مختصر این مدل را انتخاب می‌کنند.

ژل لب قلوه‌ای یا قلبی

در ژل لب قلبی لب بالا و پایین به یک میزان حجیم خواهد شد. در این صورت برجستگی لب بیشتر شده تغییرات محسوس‌تر خواهد بود. این مدل معمولا در بین افرادی که زیبایی اغراق‌آمیز را ترجیح می‌دهند و برون‌گراتر هستند طرفدار بیشتری دارد. همچنین مراجعینی که لب‌های نامتقارن دارند می‌توانند برای اصلاح نقص از این روش استفاده کنند.

تکنیک روسی <yoastmark700

ژل لب روسی

این روزها داشتن لب‌های برجسته و گوشتی، بسیار ترند شده است. مدل تزریق ژل لب روسی حجیم‌ترین حالت لب را ایجاد خواهد کرد. اولویت اکثر مراجعین نیز رسیدن به این ظاهر خاص است. در تکنیک فیلر لب روسی، تمرکز تزریق کمی اغراق‌آمیز خواهد بود. از نظر کسانی که طرفدار این روش هستند، هرچه برجستگی بیشتر جذابیت لب‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

اهمیت انتخاب پزشک ماهر

تزریق ژل لب یک روش زیبایی کم‌خطر و کم‌درد است اما نتیجه‌ی بسیار چشم‌گیری دارد. پزشک باید ابتدا شناخت خوب و کامل از ساختار پوست و قسمت های چهره داشته باشد. پزشک با مهارت باید بداند که چگونه این فرایند را انجام دهد. محل مناسب تزریق، میزان حجم ژل تزریقی و گذاشتن این مواد در لایه های‌ پوستی مناسب، مواردی هستند که تنها یک پزشک با تجربه از پس درست انجام دادن این نکات برمی‌آید. اندازه ژل تزریق شده و سطحی بودن یا عمقی بودن تزریق، بستگی به ماده‌ای دارد که در تزریق استفاده می‌شود.

مراحل تزریق ژل لب

پس از آن‌که در کلینیک حضور پیدا کردید، پزشک شما را معاینه می‌کند و از سوابق پزشکی و داروهای مصرفیتان می‌پرسد. سپس ساختار صورتتان را بررسی می‌کند. بعد از بی‌حس نمودن محل و اطمینان دادن به مریض محل تزریق را به وسیله محلول ضد میکروب یا الکل تمیز و ضد عفونی می‌کند. بعد از آن به کمک سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی خیلی باریک با زاویه‌ای‌ دقیق مقداری مشخص از دارو را در یکی‌ از لایه‌های لب تزریق می‌کند. یا بسته به تمایلتان، به قسمت های متعدد در سر و صورت مانند اطراف چشم ها،گونه‌ها، چین‌های کنار دهان در بین لبه فک، داخل لب‌ها و به بقیه قسمت‌ها تزریق می‌کند.

عمل تزریق ژل لب در ساری

محتویات ژل لب

‌برندهای مختلفی از ژل‌ها وجود داد که با توجه به میزان ماندگاری، قیمت و کیفیت می‌توان آن را به لب‌ها تزریق کرد. پایه اصلی تمامی فیلرهای لب، اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک‌ها طبیعی بوده و در بدن خود انسان نیز یافت می‌شود. ترکیبات هیالورونیک اسید جاذب آب است. پس در کنار حجیم‌تر کردن لب و صاف کردن چروک‌های روی لب، آبرسان خوبی نیز محسوب می‌شود. به همین علت گزینه بسیار مناسبی برای تزریق شدن به لایه زیرین پوست لب هستند.

توصیه‌هایی بسیار مهم

برای رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • قبل از این که تزریقی انجام دهید باید لب معاینه گردد تا اگر اشکال عملکردی در آن باشد مورد توجه پزشک قرار گیرد.
  • فرم لب باید به اندازه اولیه لب، سایز صورت و میمیک و دینامیک لب انتخاب گردد و در حالت طبیعی باشد.
  • تزریق دو سمت لب بدون توجه به بخش مرکزی لبها درست نیست.
  • طبق قوانین زیبایی شناسی، لب فوقانی باید بیست درصد کوچکتر و تورفته‌تر از لب تحتانی باشد.
  • در بعضی از مراجعین قبل از تزریق کردن لب نیاز به اصلاحاتی نظیر بیشتر شدن حجم سایز چانه است.
  • بهترین گزینه برای بالابردن حجم لب استفاده کردن از ژل های هیالورونیک اسید است. البته برند ژل و کیفیت آن هم خیلی مهم می‌باشد.
  • تبحر و تکنیک متخصص در تزریق کردن ژل لب خیلی حائز اهمیت می‌باشد.

عمل تزریق ژل لب

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل لب

لب‌های ما قرمز است زیرا خونرسانی در آن فراوان است. در نتیجه احتمال خون‌مردگی نیز در لب‌ها وجود دارد. برای پیشگیری از چنین عارضه‌ای بهتر است چند روز قبل از تزریق ژل در طول روز چند بار از کمپرس یخ استفاده کنید. در ضمن داروهایی که ضد انعقاد هستند را نیز مصرف نکنید. داروهایی همچون آسپرین، بروفن و ناپروکسن از این دست هستند.

سعی کنید از چند روز قبل از تزریق از کشیدن سیگار خودداری کنید تا نیکوتین موجود در سیگار برایتان عارضه ایجاد نکند. مصرف الکل را نیز بهتر است از یک هفته قبل قطع کنید تا موجب رقیق شدن خون و خون‌مردگی پس از تزریق نشوید.

چقدر زمان لازم است تا لب به بهترین حالت خود برسد؟

اگر تزریق ژل لب داشتید و عجله دارید که نتیجه مطلوب را هر چه زودتر ببینید باید بگوییم که برای رسیدن به این نتیجه حداقل مدت سه هفته صبر داشته باشید.

اگر به نیت ترمیم می‌خواهید اقدام کنید برای تزریق کردن ژل یا پر کننده لب مجدد به دو تا سه هفته زمان نیاز خواهید داشت.

بنا بر این در ایده‌آل ترین حالت، اگر قرار ملاقات مهمی دارید یا مراسمی پیش رو دارید بهتر است از پنج تا شش هفته قبل اقدام کنید. شاید اصلا نیازی نداشته باشید که مرحله ترمیمی را انجام دهید و همان یک جلسه برایتان کافی باشد.

اگر واقعا برای بار اول است که تزریق کردن ژل یا پرکننده لب را تجربه می‌کنید، حتما دستوراتی که با لمس کردن و ماساژ دادن لب بعد از تزریق همراه می‌باشند را دنبال نمایید. این شیوه‌ها از ایجاد عدم تقارن در لب‌ها جلوگیری خواهد کرد و باعث می‌گردد که لب های شما پرتر و گوشتی‌تر به نظر بیایند.

تزریق ژل لب طبیعی در کلینیک الگانت ساری

عوارض تزریق ژل لب

هر فرایند زیبایی ممکن است عارضه‌هایی به همراه داشته باشد. تزریق ژل لب یکی از کم‌عارضه‌ترین‌هاست زیرا تهاجمی نیست.

لب پر از مویرگ است. ممکن است به‌خاطر اختلال در خونرسانی پس از تزریق، لب دچار خون‌مردگی شود که این عارضه با مصرف نکردن داروهای رقیق‌کننده‌ی خون همچون آسپرین قابل پیشگیری است.

به خاطر شبکه عصبی قدرتمند داخل لب از بلوک عصب برای کنترل کردن و کاهش درد استفاده می‌گردد. در این قسمت ممکن است بی‌حسی تا ۴۵ دقیقه باقی بماند. پس تا زمان برگشتن کامل حس لب بهتر است از خوردن و نوشیدن پرهیز کنید.

ممکن است که با یک سری عوارض پس از تزریق مواجه شوید که برایتان شرح خواهیم داد.

بروز درد خفیف

شاید کمی پس از تزریق احساس سوزش و درد داشته باشید. هنگام برگشتن بی‌حسی نیز برای دقایقی احساس گزگز خواهید کرد. همه‌ی این حالت‌ها طبیعی و موقت است. با سوزن‌های ظریف در لب شما تزریق صورت گرفته است پس دردی که قرار است بکشید آزاردهنده نیست. اما در هر صورت تزریق است و نباید انتظار داشته باشید مطلقا هیچ دردی حس نکنید.

کبودی پس از تزریق ژل

کبودی یک واکنش طبیعی بدن در برابر تزریق است. خیلی‌ها اصلا کبودی احساس نمی‌کنند اما برخی به دلایل مختلف میزان کبودی بیشتری را تجربه خواهند کرد.  مقدار کبودی در اشخاص ممکن است ریشه ژنتیکی داشته باشد. همین‌طور سیگار کشیدن و نیکوتین آن موجب رقیق‌تر شدن خون و کبودی بیشتر خواهد شد. اگر در حین مصرف داروهای رقیق کننده‌ی خون همچون آسپرین تزریق انجام دادید احتمالا کبودیتان بیشتر می‌شود. کبودی موقتی است و معمولا در کمتر از یک هفته بهبود پیدا می‌کند. مگر اینکه شخصی شرایط جسمی ویژه‌ای داشته باشد و کبودیش تا ده روز نیز باقی بماند.

قرمز شدن پس از تزریق ژل

قرمز شدن پوست برای هر مریض امکان دارد اما تقریبا بعد از دوازده تا بیست و چهار ساعت این قرمزی‌ها ازبین می‌رود. بنابراین اگر ابتدا دچار این عارضه شدید نگران نشوید چرا که زود برطرف خواهد شد.

سوزش و قرمزی و تورم در قسمتی که سوزن تزریق قرار گرفته طبیعی است. بهتر است در مورد واکنش‌ای بدن پس از تزریق دست از قیاس بکشید. زیرا شرایط جسمی هر فرد متفاوت است و ممکن است در فردی التهاب و قرمزی بیشتر و ماندگارتر باشد.

طبیعی نبودن حالت لب ها

پس از تزریق ژل لب ممکن است احساس کنید کاملا متقارن نشده است یا حالتش طبیعی نیست. محتمل‌ترین علت عدم تقارن التهاب است. این عارضهبا برطرف شدن تورم بهبود خواهد یافت. پزشک برای برطرف کردن این حالت‌ها به شما ماساژ لب را آموزش خواهد داد . این هم یکی از اشکالات احتمالی است که بعد از عمل در برخی موارد مشاهده شده است.

هزینه تزریق ژل لب

هزینه‌ی تزریق ژل لب به خیلی از عوامل بستگی دارد. پس هزینه عمل تزریق ژل لب در اشخاص مختلف می‌باشد. جنس ژل استفاده شده، میزان ژل، مدل لب، هزینه کلینیک و … بر هزینه نهایی اثرگذارند. هزینه درمان متناسب با تعداد سرنگ‌های ژل محاسبه خواهد شد؛ عموما دو سرنگ برای بیشتر مریض‌ها کافی است.

برند های آمریکایی ( مانند برند ژوویدرم و برند رستیلن) بیشترین قیمت را دارند. برندهای اروپایی قیمت کمتری خواهند داشت و ژل های تولید چین و کره هم کمترین قیمت را دارند. به طور مثال هزینه تزریق کردن ژل لب ژوویدرم که تولید شده در کشور آمریکا و شرکت آلرگان است، از اسکین فیل که یک برند ایتالیایی می‌باشد بالاتر است. سعی کنید باکیفیت‌ترین ژل را انتخاب کنید و به دنبال محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت نباشید.

الگانت، بهترین کلینیک تزریق ژل لب در ساری با جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا

الگانت یکی از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی در شهر ساری و زیرمجموعه چندین شعب کلینیک‌های تهران است. کلینیک ما با رعایت تمامی استانداردهای سازمان بهداشت جهانی و پروتکل‌های پزشکی تاسیسی شده است. در الگانت شما بهترین‌ خدمات را تجربه خواهید کرد. از قبیل:

  • رعایت تمامی پروکل‌های استاندارد سازمان غذا، دارو و بهداشت آمریکا FDA
  • ارائه فضایی امن و استریل برای رفاه زیباجویان
  • حضور دائمی پزشک در مرکز زیبایی
  • انجام کلیه خدمات زیبایی توسط پزشک
  • ویزیت رایگان قبل از خدمات زیبایی و لیزر توسط پزشک
  • تهیه مواد اولیه به طور مستقیم از وارد کننده‌های معتبر دارو
  • قیمت مناسب
  • زمان‌بندی دقیق نوبت‌های ملاقات با پزشکان بدون معطلی
  • آدرس در مرکز شهر و در دسترس راحت زیباجویان

 

تزریق ژل لب در ساری و قائمشهر

کلینیک زیبایی الگانت از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی در شهر ساری ، با رعایت تمامی استانداردهای سازمان بهداشت جهانی و پروتکل‌های پزشکی تاسیسی شده است. برای بهرمندی از خدمات تزریق ژل لب کلینیک زیبایی الگانت در ساری و قائمشهر شما می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای رزرو وقت تزریق ژل لب در الگانت کلیک کنید.

عکس های قبل و بعد تزریق ژل لب :

در ادامه مطلب عکس های قبل و بعد تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی الگانت در ساری آورده شده است:

۲ پاسخ

نظر بگذارید

قسمت های ضروری با * مشخص شده