لیزر موهای زائد آقایان در کلینیک لیزر الگانت ساری

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان شاید به نظر کمی دور از کلیشه‌های فرهنگی باشد اما لیزر یکی از بهترین روش‌های حذف دائمی موهای زائد و ناخواسته است. امروزه مردان نیز از این روش آسان و کم‌دردسر استقبال می‌کنند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به سوالات ذهنی شما در رابطه با لیزر مو های زائد آقایان پاسخ داده شود. برای لیزر موهای زائد در ساری و رزرو نوبت ویزیت و مشاوره رایگان پزشک با کلینیک الگانت تماس بگیرید:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

سوالات پرتکرار در مورد لیزر موهای زائد آقایان

 

آیا مردان لیزر موهای زائد انجام می‌دهند؟

بله. بهترین روش برای حذف دائمی موهای زائد آقایان لیزر است.

لیزر آقایان در چه نواحی از بدن انجام می‌شود؟

تقریبا همه‌ی نواحی با موهای زائد را می‌توان لیزر کرد. اگر دستگاه انتخابی مجهز باشد نواحی حساس چون ناحیه تناسلی و محدوده‌ی صورت نیز قابل لیزر هستند. به کلینیک زیبایی ما در این رابطه اعتماد کنید.

لیزر موهای زائد آقایان چند جلسه طول می‌کشد؟

بستگی به نواحی انتخابی و تشخیص پزشک دارد ولی معمولا بین هشت تا ده جلسه برای نتیجه‌گیری مطلوب زمان نیاز دارد.

آیا لیزر آقایان در نواحی تناسلی موجب ناباروری می‌شود؟

خیر. اشعه مادون قرمز لیزر نمی‌تواند به اعضای داخلی نفوذ کند و تنها سطح پوست را هدف قرار می‌دهد.

اپراتور لیزر آقایان مرد است؟

در کلینیک الگانت ساری، اپراتور مرد لیزر آقایان را انجام می‌دهد.

هزینه هر جلسه لیزر چقدر است؟

بستگی به انتخاب نواحی لیزر دارد. برای جزییات بیشتر در این رابطه می‌توانید با ما تماس بگیرید:

 

مردان ایرانی و ژن پرمو

مرد ایرانی همیشه به پرپشتی ریش و سبیلش می‌بالد. اما از انبوهی موهای زائدش نیز شاکی است. او موهای متراکم و ضخیم بدنش را از اجداد خود به ارث برده است. ژنتیک کاری ندارد که موی کدام ناحیه ما را آزار می‌دهد یا خوش‌تیپ‌تر می‌کند. وراثت مسیر خودش را می‌رود. آقایان در خاورمیانه عموما جزو افراد پر مو محسوب می‌شوند. مرد هموطن باید راه‌هایی برای خلاص شدن از شر موهای زائدش بیابد. روش‌های زیادی برای از حذف موهای ناخوشایند بدن وجود دارد اما تنها لیزر روش مطمئن و دائمی است. دستگاه لیزر الکس تیتانیوم سوپرانو ۲۰۲۴ با فناوری پیشرفته، لیزری موثر و بدون درد و سریع را برایتان به ارمغان خواهد آورد. برای رزرو نوبت همین حالا با کلینیک الگانت تماس بگیرید:

 

لیزر موهای زائد برای آقایان نیز انجام می‌شود؟

لیزر موهای زائد در میان خانم‌ها طرفداران بسیاری دارد. اما این دلیل نمی‌شود که لیزر مردان انجام نگیرد. اتفاقا امروزه توجه مردان به تمیزی و بهداشت بدن افزایش یافته است. آقایان نیز از این روش مدرن حذف موهای زائد استقبال می‌کنند.

وقتی بدن موی کمتری داشته باشد عضله‌های براق و رگ‌های برجسته راحت‌تر خودنمایی می‌کنند و اندام مردانه زیباتر می‌شود. همین‌طور لیزر مو، بهداشت را در نواحی مرطوب و پر عرق چون زیر بغل ،کشاله ران و نواحی تناسلی بالا می‌برد زیرا وقتی نواحی بدن مرطوب و پر مو باشد مستعد عفونت و قارچ می‌شود. در ضمن وقتی موهای زائد حذف شوند، بوهای ناخوشایند نواحی عرق‌ریز نیز کمتر خواهد شد.

لیزر موهای زائد آقایان

 

لیزر موهای زائد آقایان، بهترین روش برای حذف موهای ناخواسته

پیاز مو در آقایان قوی‌تر است. همچنین تارهای آن ضخامت بیشتری دارد. موهای مردانه برای سرجای خود باقی ماندن سماجت بیشتری به خرج می‌دهند. در نتیجه روش‌های کندن مو همچون چسب‌ها و وکس‌ها به شدت دردناکند. اما قضیه همین‌جا پایان نمی‌یابد. پس از کنده شدن مو مجددا پس از دو هفته رویش می‌کند. حالا همه‌ی فرایند آزاردهنده‌ی کندن مو مجددا باید تکرار شود.

تراشیدن مو نیز یکی دیگر از راهکارهاست. درد ندارد اما پر دردسر است. چون تنها ساقه مو بریده می‌شود. پس از یک هفته مجددا مو رشد می‌کند. در این روش حداکثر هر هفته باید موها را بتراشید. با این حال نتیجه دلخواهتان هم به‌دست نمی‌آید. زیرا تراشیدن مو سطح پوست را زبر می‌کند و ظاهر ناخوشایندی نیز به آن می‌دهد. علم پزشکی لیزر را تاثیرگذارترین روش دائمی از بین بردن موهای ناخواسته می‌داند.

 

لیزر موهای زائد آقایان در ساری و قائمشهر

در کلینیک زیبایی الگانت نیز لیزر موهای زائد آقایان انجام می‌شود. متخصصان ما در الگانت از آخرین تجهیزات برای ارائه خدمات لیزر موهای زائد استفاده می کنند. برای بهرمندی از خدمات لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی الگانت در ساری و قائمشهر شما می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای رزرو وقت لیزر موهای زائد آقایان در الگانت کلیک کنید.

 

لیزر با موهایتان چه می‌کند؟

لیزر با کمک تابش نور قرمز رنگی با نام اشعه فروسرخ تاثیر خود را روی موها انجام می‌دهد. در طول فرآیند لیزر، یک پرتو نور کاملا بی‌خطر اما با قدرت به موها تابیده می‌شود. این پرتو که تنها تا سطح رویی پوست نفوذ می‌کند به مرور زمان فولیکول مو را ضعیف کرده و قدرت رشد مجدد موها را از آن می‌گیرد.

لیزر یک پرتو نوری است. نور ساطع شده از لیزر، توسط رنگدانه‌های پوست و مو (ملانین) جذب شده و سپس انرژی این نور در پوست تبدیل به گرما شده تا بتواند به مرور به فولیکول مو آسیب برساند و قدرت رشد مجدد مو را یا به طور کامل مهار کند و یا به تاخیر بیاندازد.

 

بهترین کلینیک پوست و زیبایی در ساری

 

مزایای لیزر موهای زائد برای مردان

اگر مرد هستید این نوید را به شما می‌دهیم که دستگاه موهای زبر و پر رنگ مردانه را بهتر تشخیص می‌دهد. از جلسه نخست، شما نتیجه مثبت لیزر را خواهید دید. لیزر پیاز مو را هدف می‌گیرد و آن را تخریب می‌کند. بعضی از ریشه‌ها کاملا از بین می‌روند و بعضی آسیب می‌بینند که باعث می‌شود رشدشان کم شود. پیاز موهای قوی‌تر کمی مقاومت به خرج می‌دهند. کم‌کم با طی دوره‌ها آن‌ها نیز تسلیم می‌شوند. کم‌کم از درصد مو کم می‌شود و در پایان دوره عملا چیزی از موهای زائد باقی نخواهد ماند.

 

فرایند لیزر خیلی سریع است

وقتی شما روش لیزر را انتخاب کردید تنها با یک تماس تلفنی وقت رزرو می‌کنید. سپس ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از مراجعه، موهای نواحی انتخابی برای لیزر را می‌تراشید. پس از مراجعه به کلینیک برای اولین جلسه توسط پزشک مرد در کینیک ما به صورت رایگان ویزیت می‌شوید. سپس به سمت اتاق لیزر هدایت خواهید شد و اپراتور مرد برایتان لیزر خواهد کرد. بسته به نواحی انتخابی شما برای لیزر، هر جلسه حداکثر تا نیم ساعت طول می‌کشد. عوض آن همه‌ی زمان‌هایی که در خانه برای تراشیدن مو یا کندن آن صرف کردید را ازبرنامه‌تان حذف می‌کنید. در نهایت ساعات زیادی را با انتخاب لیزر ذخیره کرده‌اید.

 

شما طی فرایند لیزر درد بسیار کمی احساس می‌کنید.

شما احتمالا درد کندن مو را تجربه کرده باشید. تقریبا غیر قابل تحمل است. اما لیزر تقریبا دردی ندارد. اگر دستگاه انتخابی شما مجهز باشد و همچون دستگاه لیزر کلینیک الگانت دارای خنک کننده باشد عملا دردی احساس نمی‌کنید. بلکه تنها گزگز خفیف و گرمای مطبوعی روی پوستتان حس خواهید کرد. می‌توانید در این رابطه به کلینیک الگانت، بهترین و مجهزترین مرکز لیزر آقایان در ساری و قائمشهر اعتماد کنید.

 

هر قسمتی از بدن را که بخواهید می‌توانید لیزر کنید

علاوه بر لیزر نواحی با مساحت زیاد، با دقت بالای دستگاه لیزر، حتی می‌توان برای نواحی کوچک‌تر مانند بین ابروها، ناحیه ی تناسلی و یا فرم دادن به ریش استفاده نمود. قسمت‌هایی از بدن وجود دارد که امکان دسترسی برای حذف موهای آن قسمت وجود ندارد و همچنین اپیلاسیون آن قسمت نیز با درد همراه خواهد بود که روش مناسب، لیزر آن قسمت می‌باشد. اپراتور به خوبی کارش را بلد است و می‌داند با نواحی حساس چگونه برخورد کند. پس استرس آسیب به اندامتان را نداشته باشید.

 

با لیزر از رشد زیر پوستی موها جلوگیری می‌شود

اصلاح و حذف موهای زائد با سایر روش‌ها می‌تواند منجر به رشد موهای زیر پوستی در افراد شود که عوارضی چون عفونت ناحیه، برجسته و ناخوشایند شدن سطح پوست یا ایجاد لکه سیاه می‌شود. در موارد معدودی نیز چند مو زیر پوست گیر می‌کنند که نیاز دارد پزشک سطح پوست را برش بزند تا آن‌ها را خارج کند. با لیزر از احتمال رخ دادن این دردسرها جلوگیری کنید. لیزر نمودن موها چنین چیزی را به دنبال نخواهد داشت. زیرا دیگر مو رویش نمی‌کند که در تله‌ی لایه بیرونی پوست بیفتد و زیرش گیر کند.

 

لیزر از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کند

در لیزر نمودن موها دیگر خبری از رشد مجدد موهای زائد نیست و می‌توانید از داشتن پوستی بدون مو لذت ببرید. لیزر کردن موهای زائد راه حلی طولانی برای رفع این موها است. پیاز مو در این فرایند تخریب می‌شود. در نتیجه پس از اتمام دوره‌های لیزر پوست شما شفاف خواهد شد و اثری از لکه و سیاهی منطقه رویش مو مشاهده نمی‌کنید. این نقطه‌های سیاهی که تنها یک روز پس از تراشیدن مو روی پوست ایجاد می‌شوند دیگر شما را آزرده نخواهند کرد.

 

شما می‌توانید میزان حذف مو را انتخاب کنید

برخی از آقایان معتقدند موی مردانه جذاب است و تنها از پرپشتی و ضخامت آن شاکی هستند. ممکن است در نواحی چون دست و پا فقط بخواهید موها را کم‌پشت کنید. خیلی راحت پس از اولین مراجعه این مسئله را با پزشک و اپراتور خود در میان بگذارید. آن‌ها با تنظیم دستگاه به راحتی این کار را برایتان انجام می‌دهند.

 

لیزر موهای زائد آقایان در ساری و قائمشهر

در کلینیک زیبایی الگانت نیز لیزر موهای زائد آقایان انجام می‌شود. متخصصان ما در الگانت از آخرین تجهیزات برای ارائه خدمات لیزر موهای زائد استفاده می کنند. برای بهرمندی از خدمات لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی الگانت در ساری و قائمشهر شما می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای رزرو وقت لیزر موهای زائد آقایان در الگانت کلیک کنید.

 

 

آیا بعد از لیزر مو های زائد آقایان، پوست روشن‌تر می‌شود؟

اگر لیزر موهای زائد آقایان، در یک مرکز زیبایی پوست، مو و لیزر معتبر و تحت نظر پزشکان متعهد و مجرب انجام شود، قطعا بعد از پایان دوره‌های لیزر، پوست یک الی دو درجه روشن‌تر خواهد شد.

بخش عمده‌ای از تیرگی پوست‌، به رنگدانه‌های موهای زیر پوست بستگی دارد.  بعد از گذراندن جلسات لیزر، رنگدانه‌های تیره زیر پوستی کنترل می‌شود و پوست رفته رفته چند درجه روشن‌تر، خواهد شد.

همانطور که در مقاله لیزر موهای زائد به آن اشاره کردیم، اشعه مادون قرمز لیزر الکس تیتانیوم ۲۰۲۲، توسط رنگدانه‌های مو (ملانین) جذب می‌شود. نور حاصل از اشعه لیزر به فولیکول مو (کیسه‌ی لوله‌ای شکل زیر پوست) می‌رسد. نور حاصل از دستگاه لیزر به گرما تبدیل می‌شود. در طول دوره‌های ماهیانه لیزر، ریشه مو ضعیف می‌شود. همچنین قدرت تولید مجدد رنگدانه و مو را از آن می‌گیرد. پس می‌توانید انتظار شفاف‌تر شدن پوستتان را پس از اتمام دوره‌های لیزر داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد بانوان اینجا کلیک کنید.

 

چرا تاثیر لیزر برای آقایان بیشتر است؟

تکامل، ژنتیک و هورمون‌های مردانه جنس موی مرد را متفاوت کرده‌اند. با توجه به این مسائل، معمولا موی مردانه ضخیم‌تر است. وقتی قطر مو بیشتر باشد شناسایی تار آن آسان‌تر است. به همین دلیل دستگاه لیزر راحت‌تر تشخیص می‌دهد که پیاز مو در کجا قرار دارد. هرچه مو ضخیم‌تر و تیره‌تر باشد، تاثیر لیزر موهای زائد بیشتر است. لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر الکس تیتانیوم مجموعه الگانت، برای آقایان یک گزینه بسیار عالی و مناسب است.

 

آیا لیزر کردن ناحیه تناسلی مردان باعث مشکلات نا باروری خواهد شد؟

در رابطه با لیزر نمودن ناحیه تناسلی مردان شایعات بسیار زیادی وجود دارد که یکی از شایع ترین موضوعات ناباروری در آقایان می باشد. همچنین سوال اکثر مردان همین است که آیا لیزر نمودن ناحیه تناسلی مشکلی برای باروری افراد ایجاد نمی کند؟

در جواب باید بگوییم که لیزر نمودن ناحیه تناسلی مردان هیچ اثر منفی برروی باروری آقایان نخواهد داشت. قدرت نفوذ نور لیزر سه الی چهار میلیمتر است که اندام های داخلی را تحت تاثیر قرار نمی دهد. اشعه لیزر فقط از طریق فولیکول موها جذب خواهد شد. در صورتی که تکنسین شما مهارت کافی را دارا باشد و آموزش های لازم را دیده باشد و از دستگاه های لیزر مناسب و معتبر استفاده نماید هیچ مشکلی برای آقایان و بانوان ایجاد نمی شود‌.

 

آیا ممکن است پس از لیزر موها مجدد رشد کند؟

مویی که از بین می‌رود تا ابد رشد نخواهد کرد. ریشه مو در لیزر آسیب می بینند. وقتی پیاز مو تخریب شد امکان رویش مجدد آن وجود ندارد. اما بعضی از موها وجود دارند که دارای فولیکول های قوی می باشند و یا ممکن است که از لیزر جا مانده باشند. با این حال در لیزر حدود نود درصد موها کاملا از بین خواهد رفت و شاهد کاهش رشد و تراکم موهای باقی مانده خواهید بود. موهایی که رشد مجدد دارند ضعیف و کرکی خواهند شد که آنها هم با نوبت شارژ لیزر به فاصله شش ماه تا یک سال از بین خواهند رفت.

 

چه نواحی از بدن آقایان را می توان با لیزر موهای زائد از بین برد؟

به‌طور کلی تمامی نواحی بدن آقایان  این قابلیت را دارند که با لیزر موهای زائد اصلاح شوند. در الگانت، کلینیک معتبر پوست، مو و زیبایی در ساری، پیش از انجام لیزر، ابتدا پزشک مرد مجموعه، بیماران مذکر را به صورت کاملا رایگان ویزیت کرده و آناتومی بدن مراجعه‌کننده را بررسی می‌کند. پس از بررسی‌های لازم در رابطه با جنس پوست، رنگ مو و رنگ پوست و بیماری‌های مرتبط، اجازه انجام لیزر با درجه و فرکانس متناسب با او را می‌دهند. محدوده‌هایی که آقایان برای لیزر می‌توانند انتخاب کنند به شرح زیر است:

  • دست به طور کامل
  • پا به طور کامل
  • مایو
  • سینه و شکم
  • پشت کامل
  • گوش
  • صورت
  • گردن
  • باسن و خط باسن
  • فول بادی و غیره

 

نکاتی برای انجام لیزر موهای زائد در آقایان باید بدانید.

پس از لیزر باید مواردی را برای نتیجه‌گیری بهتر و پیشگیری از عارضه‌های احتمالی رعایت کنید:

  • اگر سولار رفته‌اید و یا پوست خود را برنزه کرده‌اید، برای انجام لیزر لازم است ۲ ماه به پوست خود استراحت بدهید.
  • افرادی که انواع فیلر نظیر ژل و چربی تزریق کرده‌اند نیز باید به مدت ۴ ماه لیزر خود را به تعویق بیاندازند.
  • انجام لیزر برای نقاط حساس روی بینی،‌ غده ترویید،‌ ریش آقایان و داخل گوش پیشنهاد نمی‌شود.
  • برای لیزر قسمت خارجی گوش حتما باید از آبسلانگ استفاده شود.
  • نقاطی که تتو و خال کوبی‌‌‌‌ ‌می‌باشد حتما باید با چسب کاغذی پوشش داده شود.
  • بعد از هر جلسه لیزر بهتر است از آبرسان استفاده شود.
  • ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از لیزر شیو انجام دهید.
  • بعد از لیزر نباید لباس‌های جذب بپوشید.
  • در زمان استحمام از لیف و کیسه استفاده نکنید.
  • لیزر برای تتو، خال گوشتی، خالکوبی، موهای کرکی، موهای نازک، افراد با بیماری پوستی خاص پیشنهاد نمی‌شود.

 

چه مراقبت‌هایی پس از لیزر موهای زائد آقایان نیاز است؟

پس از لیزر شما نیاز به مراقبت خاصی ندارید. فقط در نخستین روز پس از انجام لیزر سعی کنید نواحی لیزر شده را در جریان مستقیم تابش آفتاب قرار ندهید. اگر بیماری مزمن خاصی همچون بیماری‌های پوستی یا خود ایمنی یا تبخال دارید با پزشک مجموعه زیبایی الگانت در میان بگذارید. در غیر این صورت مراقبت چندانی نیاز نیست. خیلی راحت می‌توانید به فعالیت روزمره خود برگردید و ورزش‌های فیزیکی و کار هیچ مانعی ندارد.

 

تعداد جلسات رفع موهای زائد آقایان

به صورت کلی باید قبل از لیزر نمودن در مورد تعداد دفعات سوال شود. خود پزشک نیز شما را راهنمایی می کند. رفع موهای زاید آقایان به طور معمولی به شش تا هشت جلسه نیاز دارد. اما تعداد دقیق جلسه های لیزر در زمان مشاوره تعیین خواهد شد. در نواحی که رشد موها بسیار سریع می باشد باید هر چهار تا هشت هفته درمان تکرار شود. ولی در نواحی که رشد موها کند می باشد هر دوازده تا شانزده هفته جلسه های لیزر تکرار می شود. تعداد جلسات درمانی لیزر و رفع موهای زائد به عواملی بستگی دارد که شام موارد زیر می‌شود:

  • تراکم موهای آن ناحیه
  • رنگ موهای ناحیه موردنظر
  • ناحیه ای که لیزر انجام می شود
  • ضخامت موهای ناحیه مورد نظر

 

لیزر موهای زائد آقایان در ساری و قائمشهر

استفاده از به‌روز ترین تکنولوژی دستگاه لیزر ۲۰۲۴ از افتخارات مجموعه پزشکی الگانت است. سریع و بدون درد با موهای زائدتان خداحافظی کنید.برای بهرمندی از خدمات لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی الگانت در ساری و قائمشهر شما می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای رزرو وقت لیزر موهای زائد آقایان در الگانت کلیک کنید.

 

بهترین دستگاه لیزر برای رفع‌ موهای زائد آقایان، چه دستگاهی است؟

پوست و موی آقایان برخلاف خانم‌ها به نسبت ضخیم‌تر و تیره‌تر است. انتخاب بهترین دستگاه لیزر که بتواند در کمترین زمان ممکن بالاترین میزان جوابدهی را برای آقایان داشته باشد، دستگاهی است که بتوانند تمامی تایپ‌های پوستی را پشتیبانی کند.

دستگاه لیزر الکس تیتانیوم پلاس ۲۰۲۴، با ۳ طول موج الکساندرایت، ان‌دی‌یاگ و دایود این قدرت را دارد تا تمامی طیف‌های پوستی را در بهترین شرایط و در کمترین زمان ممکن لیزر کند. به این صورت که لیزر برای هر فرد با توجه به رنگ پوست و میزان ضخامت موهای آن فرد انجام می‌گردد. طول موج مناسب هر فرد نیز به صورت خودکار توسط دستگاه انتخاب شده و با یک فرکانس بسیار مناسبی که پزشک باتجربه‌ی کلینیک الگانت برای زیباجو تعیین می‌کند، انجام می‌شود.

 

در کلینیک زیبایی ساری، الگانت، خدمات با کیفیت لیزر را شاهدید.

اگر کلینیک الگانت را انتخاب کردید باید بگوییم اولین گام برای لیزر را درست رفته‌اید. بهترین مرکز لیزر ساری و قائمشهر، همه‌ی نکات مهم مربوط به بهداشت، امنیت و زیبایی را برای شما رعایت می‌کند. بهترین کلینیک مازندران آماده ارائه خدمات از مراجعین کل استان است.

  • لیزر بدون درد با جوابدهی سریع
  • ویزیت و مشاوره رایگان با پزشکان مطرح و باتجربه
  • حضور دائمی پزشک در کلینیک
  • مناسب با تمامی تیپ‌های پوستی آقایان
  • انجام لیزر توسط اپراتور آقا
  • دستگاه الکس با سه طول موج (الکساندرایت، دایود، ان‌دی‌یاگ)
  • دارای دو کولینگ (سردکننده قوی)
  • دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا برای رفاه زیباجویان
  • عدم نیاز به بی‌حسی موضعی
  • از بین رفتن ۸۰ درصد موها پس از پایان دوره لیزر
  • محیطی امن و استریل
  • تسریع مراحل درمان با هندپیس آمریکایی
  • رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مطابق با استاندارد‌های FDA
  • تهیه مواد اولیه و لوازم مورد نیاز به طور مستقیم از واردکننده‌های معتبر تهران

 

آشنایی با محیط کلینیک لیزر مو های زائد آقایان در ساری:

لیزر مو های زائد آقایان در کلینیک الگانت ساری لیزر مو های زائد آقایان در بهترین کلینیک پوست ساری

در صورت ابهام یا سوال یا پیشنهادی، لطفا نظر خود را در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشم.

برچسب ها: بدون برچسب

۸ پاسخ

نظر بگذارید

قسمت های ضروری با * مشخص شده