اقدامات قبل از بلفاروپلاستی

اقدامات قبل از بلفاروپلاستی:چگونه برای جراحی زیبایی پلک چشم آماده شویم؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است که به منظور اصلاح مشکلات پلک، افزایش جذابیت چشم و حتی بهبود بینایی انجام می‌شود. این عمل جراحی به دلیل اثرات مثبتی که بر زیبایی و جذابیت چشم دارد، در یک دهه اخیر فراگیر شده است. با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه باید برای جراحی بلفاروپلاستی آماده شوید و مهم‌ترین اقدامات قبل از بلفاروپلاستی کدامند.
پزشک جراح کلینیک الگانت ساری، بهترین و مجهزترین مجموعه پزشکی زیبایی در ساری، جراحی بلفاروپلاستی را با بهترین کیفیت و بدون عارضه جانبی، ارائه خواهد داد.

 

سوالات متداول در مورد اقدامات قبل از بلفاروپلاستی

 

چطور استرس قبل از بلفاروپلاستی را کم کنیم؟

قبل از آنکه اقدام به حراجی پلک چشم کنید، با پزشک مجموعه الگانت، یک جلسه مشاوره رایگان خواهید داشت تا سطح انتظارات، نگرانی‌ها و ابهاماتتان را با پزشک در میان بگذارید تا بدون دغدغه، اقدام به جراحی کنید.

آیا قبل از عمل بلفاروپلاستی می‌توان آرایش کرد؟

قبل از جراحی، پوستتان کاملا ضد عفونی خواهد شد اما بهتر است قبل از عمل، با دقت صورتتان را بشویید و با چهره‌ای پاکیزه و بدون آرایش برای جراحی حاضر شوید.

رد برش بلفاروپلاستی خواهد ماند؟

بلفاروپلاستی یک جراحی پلاستیک است و طبیعتا، جراح با مهارت کامل برش ایجاد کرده و بخیه می‌زند پس نگران باقی ماندن رد برش نباشید.

چه داروهایی را نباید قبل از بلفاروپلاستی مصرف کرد؟

داروهایی که ضد انعقاد خون هستند، همچون وارفارین و آسپرین با صلاحدید پزشک، باید از چند روز قبل از جراحی قطع شوند.

هزینه بلفاروپلاستی چقدر است؟

قیمت بلفاروپلاستی، با توجه به شرایط بیمار و تعرفه پزشک جراح و کلینیک متغیر است. برای اطلاع از قیمت بلفاروپلاستی در ساری می‌توانید با کلینیک الگانت تماس بگیرید:

 

 

علم زیبایی پلک چشم 

وقتی سن بالاتر می‌رود، پوست پلک شل و وارفته شده و کمی به سمت پایین متمایل می‌شود. یا شاید هم به شکل ژنتیکی، پلک‌ها اتفادگی داشته باشند. از لحاظ زیبایی، این فرم پلک، اثر منفی روی چهره می‌گذارد. حتی گاهی این افتادگی جلوی دید را گرفته و زاویه دید را تنگ‌ می‌کند. اینجاست که بلفاروپلاستی، وارد عمل می‌شود.

این فرایند، یک نوع جراحی زیبایی پلک چشم است. در این جراحی سبک، قسمت اضافی پلک با برشی جزیی، برداشته می‌شود. بلفاروپلاستی می‌تواند ظاهر چشم‌ها را جوان‌تر و شاداب‌تر کند و افتادگی پلک‌ها را رفع نماید. این جراحی همچنین  دید را بهبود بخشیده و مانع از این شود که پلک‌های افتاده روی گستره دید او تأثیر بگذارند.

اقدامات قبل از بلفاروپلاستی
اقدامات قبل از جراحی پلک چشم یا بلفاروپلاستی

اقدامات قبل از بلفاروپلاستی

قبل از آنکه برای جراحی مراجعه کنید، بهتر است اقداماتی را انجام دهید تا به مطلوب‌ترین نتیجه برسید. پزشک در ویزیت اولیه، توصیه‌هایی به شما خواهد کرد که باید آنها را به‌خاطر بسپرید و اجرا کنید. در مجموع کارهایی که به نیت اماده شدن برای جراحی پلک باید انجام داد را به ما خواهیم گفت:

بلفاروپلاستی در ساری: جراحی زیبایی پلک چشم‌ها برای جوانتر کردن چهره

از داروهای ضد انعقاد خون استفاده نکنید

از چند روز قبل، با صلاحدید پزشک، از مصرف داروهای ضد انعقاد خون، همچون آسپرین و وارفارین خودداری کنید. این داروها ممکن است خونریزی حین جراحی را زیاد کنند و پس از آن نیز موجب التیام دیرتر زخم شوند.

 

از لوازم آرایشی استفاده نکنید

کرم‌های دور چشم، پوشاننده‌ها همچون کرم‌پودر یا کانسیلرها ممکن است جاذب آلودگی باشند. قبل از بلفاروپلاستی، صورت خود را کاملا با آب و صابون بشویید و با چهره‌ای پاکیزه برای جراحی آماده شوید. قبل از جراحی، صورتتان کاملا ضد عفونی خواهد شد اما بهتر است پوستتان از قبل تمیز باشد.

 

شب قبل از بلفاروپلاستی دوش بگیرید

قبل از مراجعه به کلینیک برای بلفاروپلاستی، دوش بگیرید و موهایتان را کاملا شستشو دهید. مطمئن شوید هر گونه آلودگی در پوست، مو و منافذ بدن پاک شده باشند.

 

استعمال سیگار ممنوع

نیکوتین سیگار، موجب کندی سرعت التیام زخم خواهد شد. پس اگر سیگاری هستید، بهتر است از چند روز قبل آن را کنار گذاشته یا استعمال آن را به حداقل برسانید.

 

قبل از بلفاروپلاستی نوشیدنی الکلی مصرف نکنید

از دو تا سه روز قبل و تا چند روز بعد از جراحی بلفاروپلاستی، سعی کنید نوشیدنی الکلی مصرف نکنید.

 

قبل از بلفاروپلاستی لباس مناسب بخرید

لباس نخی و لطیف و ترجیحا جلو باز تهیه کنید تا پس از بلفاروپلاستی، بتوانید حین تعویض لباس راحت باشید و بلوزهایی با یقه تنگ روی صورتتان کشیده نشود. عینک آفتابی با فریم بزرگ هم از ملزوماتی است که باید پس از جراحی به چشم بگذارید تا از تابش مستقیم نور خورشید به ناحیه جراحی شده جلوگیری کنید. می‌توانید کلاه لبه‌دار نیز تهیه کنید تا خیالتان راحت‌تر باشد.

 

در دراز مدت زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید

از چند روز قبل از بلفاروپلاستی، بهتر است از پوستتان بیشتر محافظت کنید. پوست آفتاب سوخته و آسیب دیده قطعا در جراحی زیبایی اثر منفی خواهد گذاشت پس قبل از جراحی از قرار گرفتن طولانی در محیط‌هایی مثل ساحل دریا یا کویر با آفتاب تند و سوزان خودداری کنید.

 

از میزان هزینه بلفاروپلاستی مطلع شوید و خود را آماده کنید

گاهی تخمین ذهنی ما از قیمت جراحی‌های پلاستیک با واقعیت فاصله زیادی دارد. اگر هزینه بلفاروپلاستی ارزانتر از تصور ما باشد موجب خوشحالی است اما اگر گرانتر باشد ممکن است آمادگی لازم را نداشته باشیم یا مبلغ برایمان ناراحت کننده باشد. برای اطلاع از نرخ بلفاروپلاستی در کلینیک الگانت، با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم:

 

 

قبل و بعد بلفاروپلاستی
تغییرات چشمگیر فرم چشم پس از بلفاروپلاستی

چه کسانی کاندیدای مناسب برای بلفاروپلاستی هستند؟

بلفاروپلاستی معمولاً برای افرادی مناسب است که دچار افتادگی پلک‌های بالایی یا پایینی هستند. این افراد ممکن است علائمی مانند نشانه‌های زیر داشته باشند:

 

  • پف زیر چشم
  • پوست اضافی پلک‌های بالایی یا پایینی
  • افتادگی پلک‌های بالایی که روی میدان دید تأثیر می‌گذارد

اپیکانتوپلاستی: رازهایی در مورد جراحی زیبایی چین پلک

 

آیا بلفاروپلاستی خطرناک است؟

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی ایمن است، اما مانند هر عمل جراحی دیگری، خطراتی نیز به همراه دارد. اگر جراحی، در محیطی استریل، اصولی و توسط جراح حاذق انجام شود عارضه‌ای به دنبال نخواهد داشت. اما در موارد معدودی، برخی از عوارض جانبی احتمالی بلفاروپلاستی عبارتند از:

 

  • کبودی و تورم
  • خونریزی
  • عفونت
  • عدم تقارن پلک‌ها
  • اسکار یا رد زخم
  • مراقبت‌های قبل از عمل بلفاروپلاستی

یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از بلفاروپلاستی، باید با یک جراح پلاستیک مشورت کنید تا مطمئن شوید که این عمل برای شما مناسب است. جراح پلاستیک در این جلسه مشاوره، سوابق پزشکی شما را بررسی کرده و سوالاتی در مورد سلامت عمومی شما خواهد پرسید. همچنین، جراح پلاستیک شما ممکن است آزمایش‌های خونی و سایر آزمایش‌ها را برای اطمینان از سلامت شما قبل از عمل تجویز کند. در کلینیک الگانت، این جلسه مشاوره با جراح کاملا رایگان خواهد بود.

 

بلفاروپلاستی در ساری، کلینیک الگانت

کلینیک الگانت، معتبرترین و درخشان‌ترین مجموعه پزشکی زیبایی در ساری بهترین انتخاب برای انجام فرایندهای زیبایی است. اگر قصد دارید بلفاروپلاستی در ساری انجام دهید، خود را به دستان جراح متبحر و با تجربه الگانت بسپارید. با کمترین درد، در آسودگی کامل و بدون عوارض جانبی، زیبایی چشمانتان را بیشتر نمایان کنید. برای رزرو نوبت مشاوره و ویزیت رایگان پزشک، همین حالا با ما تماس بگیرید:

 

برچسب ها: بدون برچسب

نظر بگذارید

قسمت های ضروری با * مشخص شده