بلفاروپلاستی در ساری: جراحی زیبایی پلک چشم‌ها برای جوانتر کردن چهره

با پیشرفت علم پزشکی و جراحی زیبایی، بلفاروپلاستی به عنوان یکی از راهکارهای موثر، برای جلوگیری از علائم پیری و بهبود انحنای چشم‌ها شناخته شده است. این روش که به عنوان «جراحی پلک» هم شناخته می‌شود، به دلیل اثرات زیبایی و جوان‌کنندگی‌اش مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. اگر قصد انجام بلفاروپلاستی در ساری را دارید، جراح حاذق و با تجربه کلینیک الگانت، بهترین انتخاب خواهد بود. برای رزرو نوبت و بهره‌مندی از مشاوره رایگان پزشک، همین حالا با ما تماس بگیرید:

سوالات متداول در مورد بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی چیست؟

یک روش جراحی زیبایی با تمرکز بر حذف پوست و چربی اضافه دور پلک چشم است.

مزایای بلفاروپلاستی چیست؟

جلوگیری از افتادگی پوست، حذف چین و چروک، جوانتر کردن فرم چشم‌ها و متعاقب آن، بالا رفتن اعتماد به نفس از مزایای بلفاروپلاستی است.

آیا بلفاروپلاستی درد دارد؟

هر جراحی بسته به وسعت برش، کمی دردناک است اما دردناکی آن با بی‌حسی‌ها و مسکن‌ها تعدیل خواهد شد.

ماندگاری بلفاروپلاستی چقدر است؟

حراجی پلک چشم از ماندگاری دائمی برخوردار است. زیرا پوست اضافه برداشته خواهد شد.

هزینه بلفاروپلاستی در ساری چقدر است؟

قیمت بلفاروپلاستی بستگی به عوامل متعددی چون وسعت تغییری که قرار است ایجاد شود، کلینیک و دستمزد پزشک متفاوت است. می‌توانید با کلینیک الگانت تماس گرفته و تخمینی از هزینه جراحی بلفاروپلاستی در ساری را بدست آورید.

بلفاروپلاستی چیست؟

حالت افتادگی پوست دور چشم به علت افزایش سن، ژنتیک، افت انعطاف پذیری پوست یا آسیب‌های محیطی ممکن است ایجاد شود. بلفاروپلاستی به عنوان یک روش جراحی زیبایی شناخته می‌شود. این روش با تمرکز بر حذف پوست اضافه و اصلاح فرم دور چشم صورت می‌گیرد. جراحی به صورت دو قسمت بالا و پایین چشم انجام می‌شود. به نحوی که در بلفاروپلاستی بالا، سلول‌های اضافی از پوست و چربی حذف می‌شود و در بلفاروپلاستی پایین، بهبود انحنای پلک پایینی چشم انجام می‌گیرد.

مزایای بلفاروپلاستی

جلوگیری از افتادگی پوست: علائم پیری در چهره اجتناب ناپذیرند. بلفاروپلاستی به افراد این امکان را می‌دهد که از افتادگی پوست اطراف چشم با افزایش سن جلوگیری کنند.

افزایش اعتماد به نفس: حذف چربی اضافی و جراحی زیبایی در بالا بردن روحیه موثر است. جذابیت چهره و رفع نواقص ظاهری آن، باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفیت زندگی اجتماعی فرد خواهد شد.

حفظ جوانی: بلفاروپلاستی به عنوان یک روش جوان‌کننده شناخته می‌شود که به طور مؤثری علائم پیری را به تاخیر می‌اندازد. با حذف پوست شل و وارفته دور چشم، فرم چشم کشیده تر و جذاب‌تر خواهد شد. روش‌های دیگری همچون بوتاکس چشم گربه‌ای نیز برای جوانسازی چشم‌ها وجود دارد.

روش‌های انجام بلفاروپلاستی در ساری:

بلفاروپلاستی پلک بالا (Upper Blepharoplasty):

بلفاروپلاستی پلک بالا همانطور که از عنوانش پیداست، یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل ظاهری پلک‌های بالای چشم اجرا می‌شود. در این جراحی، بافت‌های اضافی و چروک‌ها و چین‌های موجود در ناحیه پلک بالایی حذف می‌شوند و شکل و موقعیت پلک به گونه‌ای تصحیح می‌شود که به چشمان فرد ظاهر جوان‌تر و تازه‌تری بخشیده شود. این جراحی ممکن است به علت فرایندهایی نظیر پیری، افت انعطاف‌پذیری پوست، چربی اضافی یا عدم توازن عضلات پلک‌ها صورت گیرد. هدف از این عمل زیبایی، بهبود وضعیت ظاهری چشم و پلک‌های بالایی است. البته شاید برایتان جالب باشد بدانید که گاهی، موجب بهبود بینایی فرد نیز خواهد شد و گستره‌ی دیدش را وسیع‌تر خواهد کرد. جراحی بلفاروپلاستی در ساری، کلینیک الگانت، توسط متخصصان جراحی پلاستیک با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و با توجه به ویژگی‌های فیزیکی هر بیمار اجرا می‌شود.

این جراحی در سه مرحله صورت می‌گیرد:

برش در خطوط طبیعی چشم: در این مرحله، جراح برش‌هایی افقی در خطوط طبیعی چشم ایجاد می‌کند.

حذف چربی اضافی: با استفاده از تکنیک‌های مختلف، از محل برش‌ها، چربی اضافی حذف می‌شود.

دوخت برش‌ها: برش‌ها با دقت دوخته می‌شوند تا انحنای طبیعی چشم حفظ شود و ردی بر جای نگذارد.

بلفاروپلاستی پلک پایین (Lower Blepharoplasty):

عمل زیبایی بلفاروپلاستی پلک پایین، یا جراحی زیر چشم متد دیگری برای زیباتر کردن چهره است. این جراحی برای بهبود ظاهری پوست پایین چشم انجام می‌شود. در این روش، بافت‌های اضافی، چربی‌های ناخواسته و چین و چروک‌های پلک و پوست پایین چشم حذف خواهند شد و موقعیت پلک چشم، به شکلی تصحیح می‌شود که ظاهری جذاب به حالت چشم ببخشد.

بلفاروپلاستی پایین نیز در سه مرحله انجام می‌شود:

برش زیر چشم یا در داخل خط مچ پلک: برش‌های استراتژیک در این مرحله قرار می‌گیرند.

حذف چربی اضافی: چربی‌های زیر چشم به دقت حذف می‌شوند.

دوخت برش‌ها: با دوخت دقیق برش‌ها، احتمال بر جای ماندن رد زخم کم می‌شود.

ماندگاری و اثربخشی جراحی پلک چشم

اثربخشی نهایی بلفاروپلاستی ممکن است زمان‌بر باشد. کسی که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد، باید صبر و پیگیری داشته باشد. این موضوع ممکن است موجب رنجش برخی از مراجعین شود اما باید بدانید به تغییرات جذابی که در چهره‌تان ایجاد می‌شود می‌ارزد. پس از آنکه دوره التیام زخم گذشت، از چشمانی کشیده و پلک‌هایی جوان و بدون وارفتگی لذت خواهید برد. ماندگاری جراحی نیز بسیار بالاست. زیرا پوست اضافه برداشته می‌شود و برای سالیان دراز اثر مثبت جراحی را روی صورتتان مشاهده می‌کنید.

هزینه بلفاروپلاستی در ساری

قیمت جراحی پلک چشم، به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا باید توسط پزشک جراح معاینه شوید. سپس با بررسی اجزای صورتتانو میزان تغییراتی که باید روی پلک چشم‌ها اعمال کند هزینه بلفاروپلاستی را به شما خواهد گفت. این جراحی، بسته به کلینیکی که این عمل در آنجا انجام می‌شود و دستمزد پزشک متغیر خواهد بود. اگر چنانچه می‌خواهید جراحی بلفاروپلاستی در ساری انجام دهید، می‌توانید با کلینیک الگانت تماس گرفته و قرار مشاوره رایگان با پزشک بگذارید. پزشک متخصص و با تجربه ما، شما را در تخمین هزینه بلفاروپلاستی کمک خواهد کرد:

عوارض بلفاروپلاستی

برای هر فردی که به دنبال بلفاروپلاستی است، ضرورت دارد که با عوارض احتمالی آشنا شود و قبل از تصمیم‌گیری نهایی، با پزشک خود در مورد تمام جوانب جراحی مشورت کند. آگاهی از عوارض و مخاطرات موجب می‌شود تا تصمیمی هوشمندانه و با اطمینان انجام شود و نتیجهٔ ظاهری دلخواه بدست آید.

عوارضی که ممکن است پس از جراحی ظاهر شوند، معمولاً موقتی هستند. این عارضه‌ها، شامل ورم، خونریزی، و گاهی حتی کبودی موقت در ناحیه چشم می‌شوند. آنها در طول زمان کاهش می‌یابند، اما نیاز به صبر و مراقبت دارند.

یکی دیگر از عوارض ممکن پس از بلفاروپلاستی، عارضه آنستزی (بی حسی) موقت ناحیه چشم است. این موضوع معمولاً به دلیل استفاده از بی حسی موضعی در زمان جراحی به وجود می‌آید و پس از چند هفته به طور خودکار رفع می‌شود.

همچنین، برخی از افراد ممکن است با مشکلات بینایی مواجه شوند. تاری دید، نور زیاد، یا مشکلات در تطابق چشم‌ها می‌تواند از جمله عوارض جانبی باشند. در صورت بروز هر گونه مشکل، حتماً با پزشک خود در میان بگذارید.

برای انجام بلفاروپلاستی در ساری، کلینیک الگانت، دیگر نگران عوارض آن نباشید. زیرا در محیطی کاملا استریل و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و توسط پزشک جراح باتجربه و ماهر انجام می‌شود.

آیا جراحی پلک چشم درد دارد؟

هر عمل جراحی، بنا به وسعت و ناحیه برش دردناک خواهد بود. اما بلفاروپلاستی، یک جراحی سبک محسوب میشود. به همین خاطر درد چندانی ندارد. میزان درد اندکی هم که تجربه می‌کنید با بی‌حسی‌های موضعی و داروهای ضد التهاب کاسته خواهد شد.

آیا بلفاروپلاستی باعث تغییر شکل طبیعی چهره می‌شود؟

هدف اصلی بلفاروپلاستی بهبود ظاهر چشمان است و در شکل طبیعی چهره تأثیری نمی‌گذارد. در کلینیک الگانت ساری شما قبل از جراحی پلک چشم، با پزشک معالج، جلسه‌ی مشاوره مفصلی خواهید داشت و پزشک حاذق، بر طبق ساختار صورت و اجزای چهره، نوع برش‌ها را تعیین خواهد کرد تا مطمئن شود، نتیجه جراحی هماهنگ با ویژگی‌های فیزیکی صورت هر فرد خواهد بود.

در این جلسه ویزیت رایگان، برای بلفاروپلاستی در ساری، پزشک بسیاری از ابهامات ذهنیتان را رفع خواهد کرد. همین امر از استرستان در تصمیم‌ خواهد کاست. برای تعیین وقت مشاوره به منظور انجام بلفاروپلاستی در ساری، همین حالا با ما تماس بگیرید:

کلینیک الگانت، بهترین انتخاب برای بلفاروپلاستی در ساری

اگر قصد دارید تا جراحی بلفاروپلاستی در ساری را انجام دهید، کلینیک الگانت، یک انتخاب خوب خواهد بود. این مجموعه پزشکی زیبایی درخشان، با کادری حرفه‌ای و پزشکانی با تجربه و فضایی آرامشبخش و بهداشتی، با به روز ترین تجهیزات در خدمت شماست.

نمونه‌هایی از قبل و بعد جراحی بلفاروپلاستی در ساری، کلینیک الگانت:

جراحی پلک بالا
بلفاروپلاستی پلک بالا